Nativka - Natívny obsah na magazínoch Zoznam.sk

Nativka.sk je priestor, kde nájdete všetky informácie ohľadne publikovania natívneho obsahu na magazínoch patriacich do portfólia Zoznam.sk.

prejsť na web

Natívny článok priniesol tisícky preklikov na web Raiffeisen bank aj vyplnené formuláre

Raiffeisen banka pôsobí 10 rokov na plne saturovanom slovenskom bankovom trhu. Má už svoje stabilné miesto vďaka účinnej a intenzívnej akvizícii v pobočkovej sieti, efektívnej marketingovej stratégii a aj vďaka silnému medzinárodnému zázemiu. Že tento prí

prejsť na článok

Natív pre NN Životnú poisťovňu ako súčasť recruitingu oslovil vyše 37 tisíc čitateľov

NN Životná poisťovňa je spoločnosť, ktorá ponúka svoje služby v oblasti poistenia. Značka NN pôsobí v 11 krajinách, pričom významné zastúpenie má najmä v Európe a v Japonsku. Na Slovensku pôsobí od roku 1996. Tento rok už štvrtý raz po sebe získala prestí

prejsť na článok

Desiatky tisíc prečítaní článku v priebehu pár dní vďaka správnemu načasovaniu

Na to, aby natívny článok zaznamenal čo najväčší zásah má vplyv viacero vecí. Jeden z podstatných bodov je správne načasovanie zverejnenia a aktualizačný moment. Aj perfektne napísaný článok totiž môže uniknúť pozornosti čitateľov, ak nie je v danom obdob

prejsť na článok

PR článok verzus natívny obsah: Aké základné rozdiely medzi nimi sú?

Otázku „Aký je vlastne rozdiel medzi PR článkom a natívom?“ počuť ešte aj dnes pomerne často. Prirodzene, zväčša od ľudí, ktorí sa tejto oblasti marketingovej komunikácie veľmi nevenujú. Odlišností je pritom viacero. Pojem PR článok používame vo význame,

prejsť na článok

Natívne články v magazínoch Zoznamu: Toto sú pozície, na ktorých sa zobrazujú

Natívny obsah má v rámci magazínov Zoznamu vyhradené pozície, ktoré zaručujú splnenie garantovanej čítanosti 10-tisíc videní. Názorne vám priblížime, kde sú jednotlivé články publikované. Obsah je uverejnený na rôznych placementoch Natívny obsah sa

prejsť na článok

Natívna kampaň pre IKEA zaujala desaťtisíce čitateľov, cena za používateľa klesla pod 10 centov

Spoločnosť IKEA patrí medzi najznámejšie značky so zariadením do domácnosti na svete a svojim zákazníkom ponúka už desaťročia pestrú paletu nábytku aj doplnkov. Vo februárovej kampani sa sústredila na komunikáciu cenovo dostupných praktických riešení.

prejsť na článok

Real-time publikácia natívneho článku v magazínoch Zoznamu: Ako prebieha?

Ak máme natívny článok pripravený a skontrolovaný jazykovou editorkou, je pripravený na publikovanie. Priblížime vám, ako celý proces prebieha. Na publikovanie natívneho článku v rámci Zoznamu môže klient využiť buď spravodajský magazín Topky, alebo ni

prejsť na článok

Ako vybrať vhodnú titulnú fotografiu pre natívny článok?

Kvalitný obsah v natívnom článku ešte nie je zárukou úspechu. Autori by sa mali zamerať aj na zaujímavý titulok a veľmi dôležitá je takisto titulná fotografia. Práve tá často rozhoduje o tom, či si čitateľ článok otvorí alebo nie. Podľa čoho ju vybrať a a

prejsť na článok

TikTok na mladých mieri natívne, Hashtag.sk je na ňom silný hráč

K základným sociálnym sieťam, ako je Facebook, Instagram či Youtube, patrí už nejaký ten mesiac aj svieži TikTok. Keďže je publikum tejto platformy ešte mladšie ako na Instagrame, funguje na tejto sociálnej sieti už od roku 2019 aj magazín Hashtag.sk. Ten

prejsť na článok

Kampaň na pudingy Dr. Oetker: Rozhovor, kvíz aj videorecepty – pre každého čitateľa niečo

Dr. Oetker sa rozhodol popularitu pudingov na Slovensku podporiť natívnou kampaňou, na ktorú využil aj magazíny z portfólia Zoznam.sk. Zistite, ako sme si s týmto zadaním poradili. Rodinná firma Dr. Oetker ponúka na Slovensku vyše 150 výrobkov, vrátan

prejsť na článok