Nativka.sk je priestor, kde nájdete všetky informácie ohľadne publikovania natívneho obsahu na magazínoch patriacich do portfólia Zoznam.sk.
Raiffeisen banka pôsobí 10 rokov na plne saturovanom slovenskom bankovom trhu. Má už svoje stabilné miesto vďaka účinnej a intenzívnej akvizícii v pobočkovej sieti, efektívnej marketingovej stratégii a aj vďaka silnému medzinárodnému zázemiu. Že tento prí
NN Životná poisťovňa je spoločnosť, ktorá ponúka svoje služby v oblasti poistenia. Značka NN pôsobí v 11 krajinách, pričom významné zastúpenie má najmä v Európe a v Japonsku. Na Slovensku pôsobí od roku 1996. Tento rok už štvrtý raz po sebe získala prestí
Na to, aby natívny článok zaznamenal čo najväčší zásah má vplyv viacero vecí. Jeden z podstatných bodov je správne načasovanie zverejnenia a aktualizačný moment. Aj perfektne napísaný článok totiž môže uniknúť pozornosti čitateľov, ak nie je v danom obdob
Otázku „Aký je vlastne rozdiel medzi PR článkom a natívom?“ počuť ešte aj dnes pomerne často. Prirodzene, zväčša od ľudí, ktorí sa tejto oblasti marketingovej komunikácie veľmi nevenujú. Odlišností je pritom viacero. Pojem PR článok používame vo význame,
Natívny obsah má v rámci magazínov Zoznamu vyhradené pozície, ktoré zaručujú splnenie garantovanej čítanosti 10-tisíc videní. Názorne vám priblížime, kde sú jednotlivé články publikované. Obsah je uverejnený na rôznych placementoch Natívny obsah sa
Spoločnosť IKEA patrí medzi najznámejšie značky so zariadením do domácnosti na svete a svojim zákazníkom ponúka už desaťročia pestrú paletu nábytku aj doplnkov. Vo februárovej kampani sa sústredila na komunikáciu cenovo dostupných praktických riešení.
Ak máme natívny článok pripravený a skontrolovaný jazykovou editorkou, je pripravený na publikovanie. Priblížime vám, ako celý proces prebieha. Na publikovanie natívneho článku v rámci Zoznamu môže klient využiť buď spravodajský magazín Topky, alebo ni
Kvalitný obsah v natívnom článku ešte nie je zárukou úspechu. Autori by sa mali zamerať aj na zaujímavý titulok a veľmi dôležitá je takisto titulná fotografia. Práve tá často rozhoduje o tom, či si čitateľ článok otvorí alebo nie. Podľa čoho ju vybrať a a
K základným sociálnym sieťam, ako je Facebook, Instagram či Youtube, patrí už nejaký ten mesiac aj svieži TikTok. Keďže je publikum tejto platformy ešte mladšie ako na Instagrame, funguje na tejto sociálnej sieti už od roku 2019 aj magazín Hashtag.sk. Ten
Dr. Oetker sa rozhodol popularitu pudingov na Slovensku podporiť natívnou kampaňou, na ktorú využil aj magazíny z portfólia Zoznam.sk. Zistite, ako sme si s týmto zadaním poradili. Rodinná firma Dr. Oetker ponúka na Slovensku vyše 150 výrobkov, vrátan