Desiatky tisíc prečítaní článku v priebehu pár dní vďaka správnemu načasovaniu

Na to, aby natívny článok zaznamenal čo najväčší zásah má vplyv viacero vecí. Jeden z podstatných bodov je správne načasovanie zverejnenia a aktualizačný moment. Aj perfektne napísaný článok totiž môže uniknúť pozornosti čitateľov, ak nie je v danom období aktuálny. Veľmi jednoduchý príklad: Jednu destináciu prezentujte v rozdielnych obdobiach v iných súvislostiach. V auguste ešte málokto premýšľa nad tým, kde a ako oslávi sviatok sv. Valentína. Takmer všetci však v lete riešia kde a ako strávia svoju letnú dovolenku.      Cieľ natívneho článku: Prezentovať Chorvátsko ako krajinu neobmedzených dovolenkových možností Komunikačná agentúra Aviareps nás oslovila s požiadavkou natívneho článku pre Chorvátske národné združenie pre turizmus (CTRB). Článok mal Slovákom priblížiť Chorvátsko prostredníctvom portálu Croatia.hr. Tento portál predstavuje Chorvátsko svojim návštevníkom komplexne a z rôznych pohľadov. Nájdete tu parádne tipy na výlety do prekrásnych chorvátskych hôr, rafting, gastro tripy či mestskú turistiku. Sami sme na portáli počas prípravy objavili veľa miest, ktoré nie sú všeobecne známe a sú skutočne výnimočné. Cieľom kampane bolo ukázať Chorvátsko ako destináciu, atraktívnu nielen pre milovníkov plážového relaxu, ale ktorá ponúka nepreberné množstvo iných možností trávenia (nielen) letnej dovolenky. Ďalším cieľom bolo dosiahnuť čo najviac prečítaní natívneho článku. Aktualizačný moment: Obdobie, kedy si Slováci vyberajú letnú dovolenkovú destináciu Navrhli sme preto klientovi, že pre čitateľov Topiek pripravíme natívny článok, v ktorom čitatelia nájdu tipy na návštevu unikátnych miest a na menej tradičné dovolenkové aktivity v Chorvátsku, doplnený peknými fotografiami. Článok sme na Topkách navrhli zverejniť na začiatku prázdnin, kedy ešte mnohí Slováci nie sú rozhodnutí, kde strávia letnú dovolenku. Galešnjak, nazývaný Ostrov lásky, Chorvátsko. Zdroj: Ivo Pervan Nadpriemerné výsledky už pár hodín po zverejnení Už v prvých hodinách po zverejnení sme zaznamenali tisícky prečítaní, ktoré sa v priebehu jediného týždňa dostali na takmer 47 tisíc prečítaní. A hoci záujem o článok prirodzene klesol, stále si udržiava záujem publika a čísla kontinuálne rastú. PopisŠtatistika Merané obdobie7.7. 15.7.2022Počet prečítaní46 737Počet unikátnych používateľov40 721Priemerný strávený čas3:17Reach na FB22 022 Ako je s výsledkami spokojný klient? Očakávali sme síce ľahko nadpriemerný výsledok, avšak dosiahnuté parametre prekonali naše očakávania dvojnásobne. Luděk Hladiš, Head of Sales komunikačnej agentúry Aviareps: „Výsledky kampane nás veľmi príjemne prekvapili. Očakávali sme síce ľahko nadpriemerný výsledok, avšak dosiahnuté parametre prekonali naše očakávania dvojnásobne. Spolupráca s tímom prebiehala veľmi dobre. Oceňujeme flexibilitu a profesionalitu všetkých pracovníkov, ktorí sa podieľali na tejto kampani vo všetkých fázach projektu, od ponuky a predaja, cez redakčnú prípravu, realizáciu k post-buy analýze a reportingu.“ Náš redakčný tím vám poradí Perfektný prehľad o aktuálnych témach má náš redakčný tím pre tvorbu natívneho obsahu. Na základe bohatých skúseností dokáže odporučiť nielen správne načasovanie natívneho článku, ale aj vhodnú tému pre čitateľov Topiek či magazínov Zoznamu. Luděk Hladiš z agentúry Aviareps potvrdzuje: Za výborné výsledky vďačíme nevšednému a zaujímavému spracovaniu témy redakčným tímom, rovnako ako výbornému načasovaniu, ktorý nám bol pre túto kampaň odporúčaný tímom Zoznamu. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post Desiatky tisíc prečítaní článku v priebehu pár dní vďaka správnemu načasovaniu appeared first on Nativka.

prejsť na článok

Začínam behať - výber topánok a vhodné načasovanie jedla

Vravíte si „chcem začať behať“, ale tenisky už zažily svoje? Poradíme vám, na čo si pri výbere bežeckých topánok posvietiť. V druhej časti článku sa venujeme správnemu načasovaniu a výberu jedla pred aj po behání. Spomenieme aj správny pitný režim. Tieto

prejsť na článok

Natív pre NN Životnú poisťovňu ako súčasť recruitingu oslovil vyše 37 tisíc čitateľov

NN Životná poisťovňa je spoločnosť, ktorá ponúka svoje služby v oblasti poistenia. Značka NN pôsobí v 11 krajinách, pričom významné zastúpenie má najmä v Európe a v Japonsku. Na Slovensku pôsobí od roku 1996. Tento rok už štvrtý raz po sebe získala prestí

prejsť na článok

365 banka

Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Klient: 365.bank Mediamix: Influenceri + native Názov projektu: 365 € vo veľkom svete Obdobie realizácie: júl – august 2019 Cieľová skupina: Cestovatelia/ľudia

prejsť na článok

Natívny článok priniesol tisícky preklikov na web Raiffeisen bank aj vyplnené formuláre

Raiffeisen banka pôsobí 10 rokov na plne saturovanom slovenskom bankovom trhu. Má už svoje stabilné miesto vďaka účinnej a intenzívnej akvizícii v pobočkovej sieti, efektívnej marketingovej stratégii a aj vďaka silnému medzinárodnému zázemiu. Že tento prí

prejsť na článok

GD-TEAM podporil úspešných futbalistov zo Šenkvíc

Futbalový klub ŠK Šenkvice vznikol ešte v časoch prvej republiky a kontinuálne sa mládeži venuje už desiatky rokov, pričom pod jeho krídla patria už aj mladí pozemní hokejisti a mladé gymnastické nádeje. Hlavnou myšlienkou klubu je zabezpečenie dostatočn

prejsť na článok