Natívne články v magazínoch Zoznamu: Toto sú pozície, na ktorých sa zobrazujú

Natívny obsah má v rámci magazínov Zoznamu vyhradené pozície, ktoré zaručujú splnenie garantovanej čítanosti 10-tisíc videní. Názorne vám priblížime, kde sú jednotlivé články publikované. Obsah je uverejnený na rôznych placementoch Natívny obsah sa zobrazuje na viacerých placementoch súčasne – na Topky.sk, Zoznam.sk a v príslušnom magazíne. Aj preto ich hneď od začiatku publikácie sleduje real-time špecialista, ktorý dohliada na to, aby články dosiahli čo najlepšiu čítanosť. V prípade potreby začne s optimalizáciou náhľadov. Ako funguje celý proces publikovania, sa dočítate v samostatnom článku. Natívny obsah je publikovaný aj na sociálnych sieťach. Každý článok je vždy uverejnený na Facebooku Topky.sk ako post, na Instagrame ako story a vo feede s označením klienta. Ak je publikácia nastavená v špecializovanom magazíne, zobrazuje sa ako post na FB aj v rámci neho. Ak má daný magazín aj IG, promuje sa natívny obsah rovnako ako na IG Topky. Publikovanie na Topky.sk a Zoznam.sk Ak si klient vyberie na publikáciu natívneho obsahu web Topky.sk, článok sa zobrazuje prevažne v ranných hodinách na druhej najvyššej pozícii. Na rovnakej pozícii je aj na webe Zoznam.sk. Na záberoch je umiestnenie vyznačené červeným rámčekom. Okrem toho je každý článok zaradený do príslušnej sekcie, väčšinou ide o domáce spravodajstvo či zaujímavosti. Topky.sk Zoznam.sk Pozície natívnych článkov na špecializovaných magazínoch Článok môže byť publikovaný aj v jednom zo špecializovaných magazínov patriacich do portfólia Zoznamu – napríklad Feminity.sk, Hashtag.sk, Plnielanu.sk, Vysetrenie.sk či Podkapotou.sk. V tomto prípade článku patrí vždy vo vyhradenom čase najvyššia možná pozícia na danom webe, taktiež vyznačená červeným rámčekom, ako aj druhá najvyššia pozícia na Topky.sk a Zoznam.sk. Článok sa počas dňa postupne presúva na nižšie pozície, ktoré však stále prinášajú nové videnia. Následne sa presúva aj do príslušných sekcií, kde sa dá jednoducho dohľadať. Feminity.sk Vyšetrenie.sk Plníelánu.sk Hashtag.sk oPeniazoch.sk Podkapotou.sk Môjdom.sk Klientovi vždy poradíme Pri distribúcii natívneho obsahu má klient na výber z mnohých magazínov, ktoré patria pod značku Zoznam. Môže ísť buď o jeho vlastný výber, alebo mu náš tím vie na základe skúseností odporučiť vhodný web pre konkrétny promovaný produkt či službu. Spoľahnúť sa taktiež môže na profesionálny prístup od prípravy tém, vytvorenia obsahu, komunikácie počas pripomienkovania až po uverejnenie článku a splnenie predpísanej garancie 10-tisíc videní. K nej pomáhajú práve jednotlivé pozície v magazínoch a ich následná optimalizácia. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post Natívne články v magazínoch Zoznamu: Toto sú pozície, na ktorých sa zobrazujú appeared first on Nativka.

prejsť na článok

Real-time publikácia natívneho článku v magazínoch Zoznamu: Ako prebieha?

Ak máme natívny článok pripravený a skontrolovaný jazykovou editorkou, je pripravený na publikovanie. Priblížime vám, ako celý proces prebieha. Na publikovanie natívneho článku v rámci Zoznamu môže klient využiť buď spravodajský magazín Topky, alebo ni

prejsť na článok

Dajte si chutnú a zdravú rybu a hrajte o kráľovskú hostinu s Nordsee

Nie je tajomstvom, že ryby patria do zoznamu najzdravších jedál, ktoré môžete konzumovať.Ďalšie články

prejsť na článok

Vaše moduly

Váš web má už vopred nakonfigurovaných niekoľko všeobecne používaných modulov. Obsahuje:Modul obrázkov, ktorý zobrazuje obrázok v menu. Je to samostatný modul, ktorý môžete upraviť pre zmenu obrázka.Najčítanejšie príspevky, ktorý vypíše články podľa počtu

prejsť na článok

Vitajte vo vašom blogu

Toto je ukážkový príspevok blogu.Ak sa prihlásite na web (odkaz na prihlásenie do Administrácie je na úplnom konci tejto stránky), budete ho môcť upraviť, rovnako ako všetky ostatné články. Taktiež môžete vytvárať nové články a robiť ďalšie úpravy na webe

prejsť na článok

PR článok verzus natívny obsah: Aké základné rozdiely medzi nimi sú?

Otázku „Aký je vlastne rozdiel medzi PR článkom a natívom?“ počuť ešte aj dnes pomerne často. Prirodzene, zväčša od ľudí, ktorí sa tejto oblasti marketingovej komunikácie veľmi nevenujú. Odlišností je pritom viacero. Pojem PR článok používame vo význame,

prejsť na článok