Natívny článok priniesol tisícky preklikov na web Raiffeisen bank aj vyplnené formuláre

Raiffeisen banka pôsobí 10 rokov na plne saturovanom slovenskom bankovom trhu. Má už svoje stabilné miesto vďaka účinnej a intenzívnej akvizícii v pobočkovej sieti, efektívnej marketingovej stratégii a aj vďaka silnému medzinárodnému zázemiu. Že tento prístup banke funguje, dokazujú aj prieskumy z niekoľkých posledných rokov, podľa ktorých má Raiffeisen banka najspokojnejších klientov. Je to zároveň náš klient, s ktorým v oblasti natívneho obsahu spolupracujeme už dlhodobo. Pred časom sme sa dohodli na zmene štýlu natívnych článkov na Topkách a skúsili sme ich prispôsobiť ešte viac nášmu médiu. „Po osvedčenej spolupráci s portálom topky.sk sme sa rozhodli skúsiť prispôsobiť tonalitu obsahu celkovému formátu topky.sk a vniesť do článku aj trochu senzácie v zmysle štylizácie a podporiť tak ešte viac natívnosť článku. Zafungovalo to a komunikačné parametre, ktoré sme si zadefinovali, zaznamenali nárast. Odvtedy už spolu pripravujeme len „senzačné“ články s nadštandardnou čítanosťou,“ vysvetľuje Miroslava Vágnerová, Senior Brand Manager z Raiffeisen banky. Ciele kampane Zatiaľ posledný natívny článok pre klienta Raiffeisen bank sme pripravovali v polovici septembra. V poslednom čase banka zaznamenala rastúci dopyt po krátkodobom, bezpečnom a zároveň atraktívnom zhodnotení voľných peňazí. Cieľom článku bolo osloviť tých, ktorí majú na svojich bežných účtoch rezervy na horšie časy alebo nečakané výdavky a nechcú o ne prísť v dôsledku inflácie, ktorú vyvolali udalosti posledných mesiacov a rokov. Sekundárnym cieľom bolo podporiť akvizíciu klientov cez otvorenie si Parádneho účtu. Navrhli sme preto pomerne krátky text, v ktorom sme jednoduchým jazykom vysvetlili, čo je Viazaný vklad, aké sú jeho benefity a ponúkli v tej dobe bezkonkurenčný úrok na bankovom trhu. Na koniec článku sme umiestnili CTA button s preklikom na úrokovú kalkulačku. Zdroj: Raiffeisen bank Cieľová skupina Cieľovou skupinou natívu boli, tak ako pri väčšine natívnych článkov Raiffeisen bank, bežní ľudia žijúci v okresných alebo malých mestách, v produktívnom veku, ktorí riešia klasické veci v rodine, práci a v oblasti financií. „Pri mediálnom plánovaní produktových kampaní s aktuálnym benefitom vždy zvažujeme, či vieme s produktom a jeho benefitom daných ľudí osloviť aj cez článok, ktorý by im možno mohol uľahčiť nejaké rozhodovanie v oblasti financií, poradiť a byť nápomocný v životných situáciách, či už plánovaných alebo neočakávaných. Sme toho názoru, že ak čitateľa článok upúta štýlom a obsahom a má z neho dobrý dojem, je tam veľký predpoklad, že bude značku vnímať pozitívne. Môže to byť prvý, ale veľmi rozhodujúci krok k tomu, aké bude jeho nákupné správanie hneď po prečítaní článku alebo v budúcnosti, ak sa bude rozhodovať medzi viacerými konkurenčnými ponukami,“ dodáva Miroslava Vágnerová. Výsledky Článok sme zverejnili v utorok 20.9. ráno. V priebehu jediného týždňa si ho na Topkách prečítalo takmer 53 000 používateľov a v priemere strávili na článku 2:02 min. „Vysoká čítanosť článku sa pretavila až do 4 200 návštev webu s vysokou kvalitou. Miera odchodov z webu bola na úrovni len 29 % a používatelia trávili na webe skoro 1:30 min. Zároveň nám z tejto komunikácie padlo 15 odoslaných formulárov,“upresňuje Miroslava Vágnerová. Dodáme, že článok zbiera leady doteraz, aktuálne je čítanosť článku na 54 000. PopisŠtatistikaZobrazenie článku (počet prečítaní):52 994Čas strávený na článku:2:02Počet preklikov na webovej stránke klienta:4 200Čas strávený na webovej stránke klienta:1:30Miera odchodov z webstránky klienta:29 % O spolupráci s natívnym tímom Topky.sk „Na spolupráci s portálom topky.sk si cením najmä ich odborne ľudskú autentickosť, ktorú do tvorby článkov vnášajú. Uvedomujeme si, že koncipovať komerčný článok natívne a následne aj „natívne premostiť“ do predstavenia benefitu produktu značky nie je jednoduchá záležitosť a Topky to doteraz zvládli vždy veľmi dobre, hodnotí spoluprácu Mirka Vágnerová z Raiffeisen banky a uzatvára: Myslím si, že obe strany vieme a rozumieme tomu, že pripraviť úspešný natívny PR článok pre nejakú značku stojí na dvoch základných pilieroch. Prvý je pripraviť kvalitný brief na strane klienta a druhý správne porozumieť tomu, čo chce klient prostredníctvom článku čitateľom povedať, čo má za úlohu redakcia. V našej spolupráci to funguje Takisto záverečné dolaďovačky vnímam ako tímovú prácu klienta a redakcie, vieme sa inšpiratívne navzájom dopĺňať. A nie je to len môj pocit, ale svedčí o tom aj vysoká čítanosť, nárast návštevnosti webu RB a pozitívne vnímam aj to, že ľudia s našimi článkami začínajú interagovať formou diskusie pod článkom.“ Zhrnutie Čo teda prispelo k výborným výsledkom tohto natívneho článku? kvalitný brief od klientaaktívna spolupráca redakcie a klientaatraktívny produktsprávny match medzi portálom a cieľovou skupinoutonalita článku v súlade s celkovým formátom médiaprimeraná dĺžka textuvýrazný CTA button Prečítajte si tiež, ako sme obyčajný kvíz využili na pritiahnutie pozornosti v náborovej kampani. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post Natívny článok priniesol tisícky preklikov na web Raiffeisen bank aj vyplnené formuláre appeared first on Nativka.

prejsť na článok

2% (3%) Formuláre na stiahnutie

FORMULÁRE PRE ZAMESTNANCOV: VYHLÁSENIE O POUKÁZANÍ podielu zaplatenej dane z prijmov POTVRDENIE O ZAPLATENÍ DANE ÚDAJE PRE PODNIKATEĽOV (FO, PO) - ÚDAJE O PRIJÍMATEĽOVI: Obch

prejsť na článok

Natívne články v magazínoch Zoznamu: Toto sú pozície, na ktorých sa zobrazujú

Natívny obsah má v rámci magazínov Zoznamu vyhradené pozície, ktoré zaručujú splnenie garantovanej čítanosti 10-tisíc videní. Názorne vám priblížime, kde sú jednotlivé články publikované. Obsah je uverejnený na rôznych placementoch Natívny obsah sa

prejsť na článok

Power Bank 20000mAh, Quick Charge, Remax RPP-8 modrý - 29,90 €

R chlo nab jac Power Bank s kapacitou 20000mAh je ide lny pomocn k pre r chle a viacn sobn nabitie inteligentn ho telef nu, tabletu pr padne in ho zariadenia kdekoľvek na cest ch keď ste mimo domu a nem te pr stup k elektrickej sieti.

prejsť na článok

Power Bank 20000mAh, Quick Charge, Remax RPP-8 šedý - 29,90 €

R chlo nab jac Power Bank s kapacitou 20000mAh je ide lny pomocn k pre r chle a viacn sobn nabitie inteligentn ho telef nu, tabletu pr padne in ho zariadenia kdekoľvek na cest ch keď ste mimo domu a nem te pr stup k elektrickej sieti.

prejsť na článok

Power Bank 40000mAh, Remax RPP-113 biely - 39,90 €

R chlo nab jac Power Bank s vysokou kapacitou 40000mAh je vďaka 4 USB v stupom ide lny pomocn k pre r chle a viacn sobn nabitie inteligentn ho telef nu, tabletu pr padne in ho zariadenia kdekoľvek na cest ch keď ste mimo domu a nem te pr stup k elektric

prejsť na článok