Natívna kampaň pre IKEA zaujala desaťtisíce čitateľov, cena za používateľa klesla pod 10 centov

Spoločnosť IKEA patrí medzi najznámejšie značky so zariadením do domácnosti na svete a svojim zákazníkom ponúka už desaťročia pestrú paletu nábytku aj doplnkov. Vo februárovej kampani sa sústredila na komunikáciu cenovo dostupných praktických riešení. Cieľ kampane: Ukázať pekný a praktický domov za nízku cenu V rámci Affordability kampane bolo cieľom prezentovať cenovo dostupné kompletné riešenie kuchýň, obývacích izieb a spální, ako napríklad spálňa s úložnými priestormi aj pracovným miestom len za 380 eur. „Chceli sme ukázať, že s IKEA výrobkami je možné si zariadiť pekný a praktický domov aj za nízku cenu. Komunikácia nízkej ceny však nebola našou jedinou prioritou. Touto komunikáciou sme chceli tiež všetkých potenciálnych zákazníkov inšpirovať a ukázať im jednoduchý návod, ako takéto cenovo dostupné riešenia pre ich domov vytvoriť,“ vysvetľuje Pavel Mühlheim z IKEA. Vyjadrenia odborníkov sú pridanou hodnotou Zapojenie odborníkov z danej oblasti je pri redakčných aj natívnych článkoch vždy plusom. IKEA chcela komunikovať týmto spôsobom, keďže práve expertíza v bytovom návrhárstve ju odlišuje od konkurencie. „Naším cieľom bolo poskytnúť čitateľom skutočne praktickú pridanú hodnotu v podobe bytového poradenstva. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli aj pre natívnu reklamu, aby sme prirodzenou cestou odovzdali svoje skúsenosti z bytového dizajnu a poradili čitateľom vybraných on-line médií, ako si aj s nízkym rozpočtom vkusne a prakticky zariadiť svoje bývanie,“ hovorí Pavel Mühlheim. Výber vhodných tém a magazínov Cieľom kampane bolo zasiahnuť ľudí, ktorí chcú bývať pekne a štýlovo za relatívne nízke náklady. Rozhodli sme sa využiť dva magazíny – primárne Plnielanu.sk, ktorý zasahuje rovnomerne všetky vekové skupiny, vrátane skupiny 55 plus. Témy spojené s domácnosťou dostávajú na tomto webe značný priestor a sú čitateľsky obľúbené. Mladšiu cieľovku sme chceli zachytiť v magazíne Hashtag.sk. Pri príprave tém sme čerpali najmä z našich skúseností z redakčného obsahu. Predpokladali sme, že veľký potenciál má téma kuchyne, ale zaujme aj zariaďovanie obývačky. Komunikácia ceny v nadpise bola podľa našich poznatkov z minulosti v tomto prípade plusom. Obľúbené sú aj rôzne inšpiratívne články „ako na to“ – tento model sme využili pri príprave obsahu na Hashtag.sk. Všetky texty sme sa rozhodli výrazne doplniť fotografiami inšpirácií z IKEA. Veľkým benefitom boli aj odpovede dizajnérov z IKEA na naše otázky. Kampaň vo finále pozostávala z troch článkov, ktoré boli publikované v týždenných intervaloch. Článok Nová kuchyňa do 1 000 eur? Ale áno, máme pre vás 7 praktických nápadov na webe Plnielanu.sk ponúkal kuchyne tak pre progresívnejšiu cieľovku, ako aj pre ľudí s klasickou predstavou o kuchynskej linke. Článok Zariaďuješ si nové bývanie? Vieme, koľko peňazí si pripraviť a na čom radšej nešetriť na Hashtag.sk predstavil čitateľom tipy na cenovo dostupnú a zároveň štýlovú spálňu, kuchyňu či obývačku. Článok Nová obývačka vás nemusí zruinovať: Pozrite si naše skvelé tipy na Plnielanu.sk priblížil rôzne typy zariadenia tejto izby a na svoje si určite prišiel každý čitateľ. Články si prečítalo viac ako 70-tisíc ľudí V rámci tejto mediálnej spolupráce išlo klientovi o kvalitný obsah článkov, ich dosah, ale aj kvalitu každého zobrazenia. Tieto tri kritériá potom boli v priebehu príprav, počas kampane aj po jej skončení sledované a vyhodnocované. „Všetky tri články boli výstižne napísané a poskytli nielen dostatok všeobecných rád od našich dizajnérov, ale aj konkrétne ukážky IKEA výrobkov i kliknutia priamo na webové stránky. Všetky tri články dosiahli spolu 75 744 unikátnych zobrazení (86 510 celkových zobrazení). S kampaňou sme sa tak dostali na CpUU: 0,075 €, čo vzhľadom na kvalitu interakcie považujeme za skvelý výsledok. Priemerný čas strávený na článku bol 2:44 s a články vygenerovali 5 421 kliknutí. Pozitívne tak hodnotíme nielen dosah článkov, kvalitu ich zobrazenia, ale aj efektivitu kampane. Oceňujeme takisto veľmi profesionálny prístup redakcií,“ uzatvára Pavel Mühlheim z IKEA. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post Natívna kampaň pre IKEA zaujala desaťtisíce čitateľov, cena za používateľa klesla pod 10 centov appeared first on Nativka.

prejsť na článok

Foto: Ak ju máte doma, radšej sa jej zbavte. Ikea sťahuje z predaja nebezpečnú detskú hru

Obchod vráti zákazníkom peniaze v plnej výške. Príspevok Foto: Ak ju máte doma, radšej sa jej zbavte. Ikea sťahuje z predaja nebezpečnú detskú hru zobrazený najskôr interez.sk.

prejsť na článok

Fajčenie na námestí zatiaľ MsP nepokutuje, spustili osvetovú kampaň

Proti fajčeniu v parkoch a na námestiach v Liptovskom Mikuláši spustila tamojšia mestská polícia (MsP) osvetovú kampaň.

prejsť na článok

Rusko sa snaží prilákať zahraničných IT špecialistov, toto ponúka

Od začiatku ruskej vojenskej invázie na Ukrajinu vlani vo februári utiekli z Ruska desaťtisíce ľudí.

prejsť na článok

Viessmann Modernizačná Kampaň Jar 2017

Zmodernizujte si Vaše vykurovanie už v jarných mesiacoch! V čase od 10. apríla do 30. júna 2017 sú pre Vaše potreby pripravené tieto zaujímavé riešenia Viessmann: Cenovo zvýhodnené balíkové zostavy plynových kondenzačných kotlov Vitodens 100-W/200-W so s

prejsť na článok

Jarná modernizačná kampaň Viessmann 2018

Získajte špičkový kondenzačný kotol Viessmann Vitodens 200-W ešte výhodnejšie! Po dlhej zime prichádza Jarná modernizačná kampaň Viessmann 2018, počas ktorej môžete výhodne získať vykurovaciu techniku pre novostavbu či rekonštrukciu. V období od 9. apríla

prejsť na článok