Natív pre NN Životnú poisťovňu ako súčasť recruitingu oslovil vyše 37 tisíc čitateľov

NN Životná poisťovňa je spoločnosť, ktorá ponúka svoje služby v oblasti poistenia. Značka NN pôsobí v 11 krajinách, pričom významné zastúpenie má najmä v Európe a v Japonsku. Na Slovensku pôsobí od roku 1996. Tento rok už štvrtý raz po sebe získala prestížne medzinárodné ocenenie TOP Employer Slovakia a TOP Employer Europe. NN Životná poisťovňa je zároveň jedinou finančnou inštitúciou, ktorá túto prestížnu cenu na Slovensku získala. NN sa dlhodobo a úspešne snaží adaptovať na nové podmienky na trhu práce a využívať progresívne prístupy v oblasti HR. Platí to aj pri náborovom procese. Okrem osvedčeného spôsobu, ako je štruktúrovaná inzercia voľných pracovných pozícií na Kariéra.sk, prejavil klient záujem aj o využitie menej tradičných, ale efektívnych formátov. Ciele kampane povzbudiť záujem čitateľov o finančný sektor, predovšetkým tých, ktorí v ňom doteraz nepracovalivyvolať v nich pozitívne úvahy o NN poisťovni ako o dobrom zamestnávateľovizviditeľniť sa a nestratiť sa v množstve ostatných recruiterov Nebojte sa na recruiting využiť zábavný natív Aby niekto mohol začať kariéru ako finančný sprostredkovateľ, musí mať pre začiatok aspoň základné finančné znalosti. A keďže ľudia veľmi radi testujú svoje vedomosti v rôznych súťažiach, navrhli sme klientovi pripraviť pre čitateľov zábavný vedomostný kvíz na Topkách. V ňom si čitatelia môžu overiť svoje vedomosti v oblasti financií, dôchodkového sporenia, ale aj schopnosť základných matematických výpočtov. Vo vyhodnotení sa potom čitateľ dozvedel viac o zaujímavej možnosti novej práce s možnosťou prekliknúť sa na web klienta. Cielenie Natív sme cielili na ženy inbsp;mužov v produktívnom veku s dôrazom na vek 35 – 45 z celého Slovenska s minimálne stredoškolským vzdelaním s maturitou. Ľudia v tomto veku majú už jasnú predstavu o svojom životnom štýle, o tom koľko chcú a potrebujú zarobiť a chcú mať 100 % kontrolu nad svojimi príjmami. Zároveň je to ideálny model práce napríklad pre matky samoživiteľky, ktoré tak majú plnú kontrolu nad časom a môžu sa naplno venovať deťom i práci. Je to tiež príležitosť pre už skúsených obchodníkov z iných segmentov, ktorí po zaučení môžu efektívne využiť svoje skúsenosti. Výsledok počas prvých 12 hodín Kvíz „Ak dokážete odpovedať na tieto otázky, tak ste spravili prvý krok k skvelej práci pre TOP zamestnávateľa“sme vo štvrtok 17.3. zverejnili na jednej z top pozícií na weboch Topky.sk a Zoznam.sk a na sociálnych sieťach Topiek. Už počas prvých 12 hodín od zverejnenia sme zaznamenali viac ako 27 tisíc prečítaní, čo predstavuje takmer trojnásobok garantovaného počtu prečítaní pri natívnych článkoch. Celkový počet prečítaní v čase písania tejto prípadovej štúdie prekročil 37 tisíc. Kvíz je stále dostupný na stránkach webu Topky.sk, preto si ho čitatelia kedykoľvek môžu vyhľadať a vyplniť. Na link odkazujúci na kontaktný formulár NN životnej poisťovne kliklo 1576 ľudí, čo predstavuje výbornú hodnotu CTR 4,18 %. VýsledkyZobrazenie článku (kvízu):37 746Počet preklikov na web klienta:1 576Priemerný strávený čas:3:09 minDosah na sociálnych sieťach:112 167 Ako bol spokojný klient? „Návrh vytvoriť pre čitateľov kvíz sa nám veľmi zapáčil. Jedným z našich cieľov totiž bolo osloviť aj tých, ktorí vo finančnom sektore doteraz ešte nerobili, ale po prečítaní článku na Topkách by mali chuť si to vyskúšať. Boli sme prekvapení, aká efektívna môže byť natívna forma aj v recruitingu. Ako súčasť náboru nových zamestnancov aj employer brandingu ju plánujeme využívať aj naďalej., hovorí Klára Tomašovičová, riaditeľka internej siete NN Životnej poisťovne. Natívny nemusí byť len článok Na magazínoch Zoznamu i na Topkách navrhneme a v spolupráci s klientom pripravíme rôzne natívne formáty s ohľadom na cieľovú skupinu a stanovené ciele. Chceli by ste vyskúšať spoluprácu? Máte otázky? OZVITE SA NÁM The post Natív pre NN Životnú poisťovňu ako súčasť recruitingu oslovil vyše 37 tisíc čitateľov appeared first on Nativka.

prejsť na článok

Real-time publikácia natívneho článku v magazínoch Zoznamu: Ako prebieha?

Ak máme natívny článok pripravený a skontrolovaný jazykovou editorkou, je pripravený na publikovanie. Priblížime vám, ako celý proces prebieha. Na publikovanie natívneho článku v rámci Zoznamu môže klient využiť buď spravodajský magazín Topky, alebo ni

prejsť na článok

Movement seminár v Bratislave oslovil ľudí z brandže telovýchovy. Čo sa naučili?

Movement seminár je podujatie, ktoré som začal organizovať už zhruba od roku 2015. Jednodenná akcia je venovaná primárne pre,,like minded” ľudí, trénerov, fyzioterapeutov či hobby športovcov, ktorí si chcú doplniť informácie k športovaniu.

prejsť na článok

PR článok verzus natívny obsah: Aké základné rozdiely medzi nimi sú?

Otázku „Aký je vlastne rozdiel medzi PR článkom a natívom?“ počuť ešte aj dnes pomerne často. Prirodzene, zväčša od ľudí, ktorí sa tejto oblasti marketingovej komunikácie veľmi nevenujú. Odlišností je pritom viacero. Pojem PR článok používame vo význame,

prejsť na článok

o Operácii RUSHKO píšu aj v novinách

V aktuálnom vydaní regionálnych týždenníkov MY v Žilinskom kraji sa píše aj o našej akcii. Prečítať si o našej pomoci pre Univerzitnú Nemocnicu v Martine a ďalšie zdravotnícke zariadenia si môžete v MY Žilinských novinách, MY Kysuckých novinách, MY Turčia

prejsť na článok

Desiatky tisíc prečítaní článku v priebehu pár dní vďaka správnemu načasovaniu

Na to, aby natívny článok zaznamenal čo najväčší zásah má vplyv viacero vecí. Jeden z podstatných bodov je správne načasovanie zverejnenia a aktualizačný moment. Aj perfektne napísaný článok totiž môže uniknúť pozornosti čitateľov, ak nie je v danom obdob

prejsť na článok