365 banka

Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Klient: 365.bank Mediamix: Influenceri + native Názov projektu: 365 € vo veľkom svete Obdobie realizácie: júl – august 2019 Cieľová skupina: Cestovatelia/ľudia so záujmom o cestovanie Zadanie: Zvýšiť povedomie o sporiacich produktoch 365.bank v rámci úzko špecializovanej cieľovej skupiny a podčiarknuť výhody využívania skutočnej mobilnej banky Riešenie365.bank svojimi produktmi robí sporenie pre ľudí jednoduchším. V pozadí kampane je myšlienka, že stačí, aby si človek nasporil čo len jedno euro za deň a za rok má 365 € a môže si za ne dopriať dovolenku. S jednoduchým sporením mu pomôže Syslenie – typ sporenia od 365.bank, ktoré zaokrúhľuje platby nahor alebo sporenie s cieľom, kde si môže používateľ odkladať na konkrétny účel, nastaviť si napríklad motivačnú fotku vysnívanej destinácie a mesačne sporiť aj malé sumy. Na prvý pohľad sa môže zdať suma 365 € nedostatočná, preto sme sa obrátili na tých najpovolanejších = influencerov, aby ukázali, že sa to dá. Vyzvali sme cestovateľov Patrika (@patrikpaulinyi) a Júliu (@life_is_better_in_bikinis), aby si naplánovali dovolenku za 365 € podľa svojich predstáv a prekonali mýtus, že na veľa zážitkov je potrebných veľa peňazí. Výsledky projektu Patrik si naplánoval týždeň v Dolomitoch, prípravy a priebeh cesty komunikoval na svojom Instagrame (v tom čase 52-tis. followerov) a celú výzvu spracoval aj do videa na svojom YT kanále (v tom čase 10-tis. odoberateľov). Samotné Video má cez 25-tisíc pozretí. Júlia si vybrala pre výzvu Oslo, keďže na severe Európy ešte nebola. O prípravách napísala blog, ktorý má cez 3-tisíc prečítaní a počas výletu bola aktívna na svojom Instagrame (v tom čase 18-tisíc followerov). Ešte predtým, ako sa influenceri vybrali do sveta, sme túto výzvu podporili natívnym článkom na portáli Hashtag, ktorý mal viac ako 12-tisíc unikátnych zobrazení s priemerným stráveným časom viac ako 3 minúty. Odkaz na článok, ale aj odkazy priamo na profily cestovateľov boli na instagramovom profile hashtag.sk (v tom čase 10-tisíc). V čom je projekt top Chytľavá myšlienka priamo spojená s produktom, ktorá s podporou influencerov priblížila v tom čase ešte pomerne novú značku 365.bank ku cestovateľskej komunite. Táto cieľová skupina bola výzvou z dvoch dôvodov: je veľmi špecifická a rezistentná voči reklame a najčastejšie používa na svojich výletoch konkurenčné mobilné banky ako Revolut alebo N26. Viac našich prác Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Čítajte tu Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia Čítajte tu Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente? Čítajte tu Efektívne využitie rozpočtu v čase krízy Čítajte tu Zdvojnásobili sme tržby jednotke na trhu drmax.sk Čítajte tu Ako komunikovať v lokálnych médiách s cenami ako pri PPC formátoch? Čítajte tu Rekordná čítanosť native článku Čítajte tu Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Čítajte tu Dvojnásobný nárast performance za rovnaké náklady Čítajte tu V priebehu 6 mesiacov sa nám podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 % Čítajte tu Klientom pripravujeme Out-of-home riešenia na mieru Čítajte tu Sloboda v printe Čítajte tu Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Čítajte tu Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia Čítajte tu Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente? Čítajte tu Efektívne využitie rozpočtu v čase krízy Čítajte tu Zdvojnásobili sme tržby jednotke na trhu drmax.sk Čítajte tu Ako komunikovať v lokálnych médiách s cenami ako pri PPC formátoch? Čítajte tu Rekordná čítanosť native článku Čítajte tu Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Čítajte tu Dvojnásobný nárast performance za rovnaké náklady Čítajte tu V priebehu 6 mesiacov sa nám podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 % Čítajte tu Klientom pripravujeme Out-of-home riešenia na mieru Čítajte tu Sloboda v printe Čítajte tu Media and Digital Services a.s. DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 BratislavaIČO: 48 238 902IČ DPH: [email protected] OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV©2020 Media and Digital Services a.s. The post 365 banka appeared first on mdservices.sk.

prejsť na článok

Zdravotné poistenie – bývanie v cudzine

Pred každou cestou do zahraničia odpor čame na im klientom sa pripoistiť. Sami sme zažili v minulom roku to, kedy sme museli rie iť ak tne zdravotn probl my a vďaka poisteniu sme v etko zvl dli veľmi dobre. Pre kr tkodob pobyt v zahranič je možn uzavr

prejsť na článok

Onko Tábor začína 30.7.2022

Ani tento rok nebude chýbať tradičný onko tábor, tentokrát v rekreačnom zariadení Priedhorie Pružina. Tábor je určený pre deti s onkologickým ochorením a ich súrodencov vo veku od 6 do 18 rokov a je pre nich úplne bezplatný aj vďaka finančnej podpore

prejsť na článok

TATRA BANKA LOBBY Bratislava

miesto: Bratislava typológia: interiér dátum: 2021 stupeň: architektonická súťaž riešená plocha: cca 300 m2 autori: L. Nagy, D. Nagyová, M. Tribus, L. Miklušková re-design a nová identita vstupnej lobby centrály Tatra banky var lsjQuery = jQuery; lsjQuery

prejsť na článok

Popis kovových materiálov

Ponúkame značenie (popis, gravír) kovových materiálov. Max. rozmer 20x20cm (výkon lasera 20W) Fiber laser je vhodný na popis rôznych druhov kovov a ich zliatin (zinok, železo, meď, hliník, zliatiny horčíka a pod.). Zariadenie dokáže gravírovať aj n

prejsť na článok