Ako vytvoriť účet Google Tag Manager

Google Tag Manager je nástroj na správu značiek, ktorý nám ich umožňuje pridávať/upravovať aj bez zásahu programátora. Budete mať teda všetky značky pekne pokope v rámci jedného nástroja, čo výrazne uľahčí ich správu. Proces vytvorenia účtu je naozaj jednoduchý a zaberie Vám len pár minút. Tak poďme na to. 1. Prihláste sa Najprv musíte navštíviť adresu www.tagmanager.google.com, kde je potrebné sa prihlásiť do účtu Google. 2. Vytvorte účet Následne stlačte tlačidlo Vytvorenie účtu. 3. Vyplňte základné údaje Zadajte povinné informácie, ktorými sú názov účtu (napr. meno firmy), krajina v ktorej pôsobíte, názov kontajnera (napr. adresa webu) a cieľová platforma. Po vyplnení potvrďte tlačidlom Vytvoriť. 4. Prijmite zmluvné podmienky Pre dokončenie vytvorenia účtu bude ešte potrebné prijať zmluvné podmienky Správcu značiek Google. 5. Implementujte na web Tak a účet je vytvorený . Teraz ostáva pridať HTML značku tohto nástroja na web. Hneď po vytvorení účtu sa vám zobrazí okno s kódom a inštrukciami, ak budete značku na web nahrávať manuálne. V tomto prípade si môžete kód skopírovať a preposlať vášmu programátorovi. Pokiaľ máte web postavený na nejakom CMS systéme (napr. WordPress), k dispozícii bude určite viacero pluginov/modulov, kde bude postačovať zadať iba ID účtu. V takomto prípade môžete okno s kódom ignorovať a potvrdiť tlačidlom OK. Následne sa vám zobrazí prostredie nástroja, kde vo vrchnej lište nájdete vaše ID-čko. To je všetko. Účet Tag Manager teraz máte úspešne vytvorený, značka je nahodená na webe, a ostáva pomocou tohto nástroja nahodiť ďalšie značky pre implementáciu iných užitočných nástrojov (Analytics, Facebook Pixel,). V prípade, že chcete k nástroju udeliť prístupy aj niekomu inému, jednoduchý návod nájdete na tomto odkaze. A ak s implementáciou značiek potrebujete pomôcť, neváhajte nás kontaktovať, sme vám k dispozícii . The post Ako vytvoriť účet Google Tag Manager appeared first on blueera.

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od Googlu, ktorý umožní zobrazenie vašej firmy vo vyhľadávaní a Google mapách. Prostredníctvom tohto nástroja môžeme zdieľať všetky potrebné informácie ako kontaktné ú

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Ako vytvoriť Google Business Profile?

Google (My) Business Profile alebo aj Google Moja Firma je bezplatný nástroj od Google, ktorý umožňuje firmám a iným organizáciám spravovať svoje hlavné firemné informácie online na rôznych Google službách, ako je vyhľadávanie a mapy. S pomocou tohto nást

prejsť na článok

Ako vytvoriť skvelý SEO title pre váš web

Titulok webovej stránky (zvaný aj SEO title, meta title, title tag…) je z pohľadu SEO najdôležitejšou pasážou on-page SEO. Spolu s meta popisom (angl. meta description) sa zobrazujú pri každej webovej stránke vo výsledkoch vyhľadávania Google. Titulok web

prejsť na článok