Marketingová agentúra Marketing For You

Riešime komplexné marketingové stratégie alebo si vyberte konkrétne služby, napríklad SEO, PPC, Facbook, porovnávače či iné. Dodáme tie najlepšie služby a

prejsť na web

5 účinných spôsobov, ako zvýšiť svoju návštevnosť na sociálnych médiách

Dnes sa zameriame na jeden z najdôležitejších aspektov digitálneho marketingu – organickú návštevnosť na sociálnych médiách. Sociálne médiá sú významným kanálom na dosiahnutie a angažovanie vašej cieľovej skupiny, ale ako získať viac organických návštevní

prejsť na článok

Digitálny marketing 2023: 7 trendov, o ktorých by ste mali vedieť

Aké budú trendy v digitálnom marketingu v roku 2023? Dnes sa spolu pozrieme na aké témy, technológie a zmeny sa v tomto roku môžeme tešiť. 1. Fenomén, nielen trend Sociálnu sieť TikTok ste v tomto zozname určite očakávali, tak ňou rovno začnime.

prejsť na článok

Ako nastaviť automatické odpovede na Facebooku?

V predchádzajúcom článku, sme Vám vysvetlili ako založiť vlastnú facebook stránku. Teraz sme si pre Vás pripravili sprievodcu dôležitých nastavení, na ktoré by ste nemali zabudnúť pri nastavovaní automatických správ. Návod obsahuje veľa obrázkov a podrobn

prejsť na článok

Súťaž ShopRoku 2019 zahájená!

Tak ako každý rok, aj tento majú slovenské a české e-shopy možnosť zapojiť sa do tradičnej súťaže ShopRoku, ktorú vyhlásila Heureka.sk. Registrácia je spustená od začiatku decembra, takže registračné formuláre ale i bannery na podporu hlasovania sú už k d

prejsť na článok

Ako importovať základnú štruktúru reklám cez Google ads editor?

V tomto článku Vás naučíme, ako importovať základnú štruktúru reklám do nástroja Google ads editor.  Ak budeme chcieť vytvoriť nové reklamy, tak budeme potrebovať nasledujúce údaje: názov kampane, reklamnú skupinu, nadpisy pre reklamy, popisy k reklamám,

prejsť na článok

5 septembrových noviniek z digitálneho sveta

September nám priniesol niekoľko zaujímavých digitálnych noviniek. Poďme sa spoločne pozrieť čo si internet, tento krát pre nás pripravil. 1. Roztrhlo sa vrece so zoznamkami? Facebook mnoho ľudí doteraz využívalo ako zoznamovaciu platformu. Avšak Facebook

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads

V tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom bode

prejsť na článok

Nastavujeme produktové kampane vo vyhľadávaní

Po dlhšej dobe sa opäť ozývam s veľmi zaujímavým blogom. Dnes bude reč o produktových kampaniach. Čo sú to produktové kampane? Ako ich vytvoriť? Základné otázky, ktoré chce hneď každý vedieť. Ku všetkému sa postupne dostaneme. Dozviete sa napríklad aj to,

prejsť na článok

Nové zmeny vo formátoch Facebook ads pre mobily. Platné už od Augusta!

A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v popise. Kam až toto skracovanie

prejsť na článok