Online marketingová agentúra Ubunlo dodáva komplexné riešenia online marketingu. Našou prioritou je návratnosť vašej investície.
Čo sú to reklamy na miestny inventár (Local Inventory Ads) Reklamy na miestny inventár zobrazujú vaše produkty a informácie o vašej predajni užívateľom, ktorí vyhľadávajú produkty, ktoré ponúkate a nachádzajú sa práve blízko vášho obchodu. Aj offl
Jednou z najčastejších otázok klientov, ktorí začínajú s online reklamou na Facebooku je: Koľko stojí reklama na Facebooku? Možno ste už narazili na odpoveď záleží to od mnohých faktorov a nemôžeme ju dopredu určiť. Je pravdou, že v hre je množstvo rôznyc
Chcete začať s platenou Google reklamou a vaša prvá otázka bola: Koľko stojí Google reklama? Cena za kliknutie vo vyhľadávacej sieti Google môže byť 0,10€ ale aj 3€. Cena Google reklamy závisí najmä od podnikateľského odvetvia a konkurencie. Čím viac inze
Google v minulosti ponúkal pre novo vytvorené účty Google Ads možnosť získať promo kód vo výške 75€. Aktuálne tento Google kupón už nie je možné získať. Máme však pre vás dobrú správu. Ako Google Partner máme jedinečnú možnosť získať pre váš nový účet
Remarketing na Facebooku a Instagrame je dôležitou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú v akom e-shope si produkt kúpia. Rozlišujeme 2 základne typy remarketingu: štandardný a dynami
Najpoužívanejšie kanály pre platenú online reklamu na Slovensku sú: Google, Facebook a Instagram, YouTube a pre B2B segment aj sociálna sieť LinkedIn. Reklama na internete a jej hlavné výhody Facebook a Instagram reklama Google textová reklama
Zobrazujte svoje produkty priamo v Google vyhľadávaní v obrázkovej podobe. Ovplyvnite proces nákupu zákazníka v tej pravej chvíli a zvýšte konverzný pomer a počet objednávok vo Vašom e-shope vďaka profesionálnej nastavenej reklamnej kampani Google Nákupy
Dynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástr
Pred vytvorením samotnej remarketingovej kampane v Google Ads s cielením na minulých návštevníkov e-shopu, ktorí nedokončili objednávku je potrebný účet Google Merchant Center a v ňom vytvorený informačný kanál, ktorý bude obsahovať informácie o vašich pr
Bezplatné záznamy o výrobkoch Google (Platformy Google) v účte Google Merchant Center umožňujú online obchodom zobrazovať svoje produkty a výrobky na Google zadarmo. Vaše produkty sa teda môžu zobrazovať v Obrázkoch Google, na karte Google Nákupy, vo funk