Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konkurencia. Najlepšie ihneď a zadarmo. Predstava je to dobrá, no realita Príspevok Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť zobrazený najskôr ContentPress.
Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody? Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach. To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú op
prejsť na článokDnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics. Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A
prejsť na článokJe lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma
prejsť na článokV tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec.
prejsť na článokV online svete je nevyhnutné, aby vaša web stránka obsadzovala vyššie pozície v známych internetových vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Zvýšenie viditeľnosti na stránke s výsledkami vyhľadávača (z anglického ‚search engine results page‘ – SERP) vám
prejsť na článok