Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics. Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google Ads” a kliknutím na francúzsky kľúč. Tam sa Vám zobrazí menu, ktoré môžete vidieť na obrázku nižšie. Ak chceme nastaviť prepojenie, klikneme na možnosť “Prepojené účty”. Následne sa nám zobrazí viacero možností na prepojenie. V tomto prípade si vyberieme Google Analytics. Teraz pred sebou máte ďalšiu stránku s možnosťami. V tabuľke nižšie si vyberiete, ktorý reklamný účet chcete prepojiť. Akciu potvrdíte kliknutím na tlačidlo “Prepojiť”. Odporúčame si však vopred pozrieť, ktoré účty prepájate. Ďalej pokračujeme s označením oboch možností a tieto zmeny si uložíme. Po vykonaní všetkých týchto krokov, sme úspešne prepojili účet Google ads s Google Analytics. Ak už máte prepojené účty Google Ads a Analytics, nezabudnite tiež na nastavenie konverzií. Ďakujeme Vám, že ste prišli až sem a prajeme Vám veľa úspechov. Ak sa Vám článok páčil a priniesol Vám cenné informácie, budeme taktiež radi za zdieľanie.
Ak sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov
prejsť na článokO rok (k 1.júlu 2023) prestanete vidieť nové dáta (štatistiky) v Google Analytics 3 (Universal Analytics). Je preto najvyšší čas nastaviť si nový Google Analytics 4. Naším klientom sme zdarma nastavili Google Analytics 4 vrátane nastavenia merania konv
prejsť na článokV tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom bode
prejsť na článokAko sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku
prejsť na článokGoogle Tag Manager je nástroj na správu značiek, ktorý nám ich umožňuje pridávať/upravovať aj bez zásahu programátora. Budete mať teda všetky značky pekne pokope v rámci jedného nástroja, čo výrazne uľahčí ich správu. Proces vytvorenia účtu je naozaj j
prejsť na článok