Ako vytvoriť Google Business Profile?

Google (My) Business Profile alebo aj Google Moja Firma je bezplatný nástroj od Google, ktorý umožňuje firmám a iným organizáciám spravovať svoje hlavné firemné informácie online na rôznych Google službách, ako je vyhľadávanie a mapy. S pomocou tohto nástroja môžete aktualizovať informácie o firme, pridávať otváracie hodiny, adresy a telefónne čísla, zhromažďovať recenzie od zákazníkov a sledovať štatistiky o návštevnosti vášho profilu. Ak ešte nemáte založený Google Business profil, pomocou týchto krokov si ho ľahko vytvoríte za pár minút. 1. Krok Prihláste sa do Gmail účtu, ktorý budete používať pre Google Business Profile (môže to byť váš firemný Gmail účet alebo si založte nový). 2. Krok Navštívte túto stránku a v pravom hornom rohu kliknite na tlačidlo “Spravovať”. 3. Krok Zadajte názov vašej firmy. 4. Krok Vyberte typ vašej firmy: 5. Krok Zadajte kategóriu vášho podnikania. 6. Krok Zadajte adresu vašej firmy. 7. Krok Zadajte presnú polohu vašej firmy na mape. 8. Krok Zadajte kontaktné informácie. 9. Krok Prečítajte si a potvrďte zmluvné podmienky. 10. Krok Overte vašu firmu. Profil môžete po pridaní alebo nárokovaní overiť telefonicky, textovou správou, e‐mailom alebo videom. Profil môže byť potrebné overiť aj viacerými spôsobmi. Dostupné spôsoby závisia od kategórie podnikania, verejných informácií, regiónu, času dostupnosti podpory a počtu žiadostí o overenie. Overenia sa musia často skontrolovať. Tieto kontroly pomáhajú zachovať integritu profilov. Môžu trvať až 7 pracovných dní. Keď sa vaša firma úspešne overí, dostanete upozornenie. 11. Krok V našom prípade overovania sme si nechali overovací kód odoslať do telefónu. 12. Krok Zadali sme 6 ciferný kód zaslaný na náš telefón a klikli sme overiť. 13. Krok Naše overenie prebehlo úspešné. 14. Krok V nasledujúcich krokoch si môžete prispôsobiť profil, prípadne máte možnosť tieto kroky preskočiť a doplniť neskôr. 15. Krok Pri zakladaní nového účtu firmy si môžete nárokovať kredit vo výške 350 €. (Táto informácia je aktuálna pri písaní tohto blogu, január 2024) Pri nárokovaní na kredit sa prekliknete na rozhranie Google Ads, kde musíte pokračovať vo vypĺňaní. O tom si napíšeme neskôr. 16. Krok Všetky úpravy, ktoré vykonáte, sa zobrazia po overení vášho účtu. Ak ste prešli každým krokom a váš profil sa overil, váš Google Business Profile ste práve úspešne vytvorili. The post Ako vytvoriť Google Business Profile? appeared first on blueera.

prejsť na článok

Návod na registráciu firmy na Google Moja Firma

Čo je Google Moja Firma (Google My Business)? Google Moja firma je bezplatný nástroj od Googlu, ktorý umožní zobrazenie vašej firmy vo vyhľadávaní a Google mapách. Prostredníctvom tohto nástroja môžeme zdieľať všetky potrebné informácie ako kontaktné ú

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Ako vytvoriť skvelý SEO title pre váš web

Titulok webovej stránky (zvaný aj SEO title, meta title, title tag…) je z pohľadu SEO najdôležitejšou pasážou on-page SEO. Spolu s meta popisom (angl. meta description) sa zobrazujú pri každej webovej stránke vo výsledkoch vyhľadávania Google. Titulok web

prejsť na článok

Google a responzívny web

Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody? Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach. To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú op

prejsť na článok