Digiko - digitálny sprievodca vo svete marketingu, komunikácie, brandingu a PR

digitálny sprievodca vo svete marketingu, komunikácie, brandingu a PR

prejsť na web

Ako vybrať názov vašej spoločnosti, alebo zázrak s názvom NAMING

Dobre navrhnuté meno vašej spoločnosti vám pomôže odlíšiť sa od konkurencie, navyše je silným nástrojom na budovanie značky. Či už ho ľudia uvidia na vašom webe, vizi The post Ako vybrať názov vašej spoločnosti, alebo zázrak s názvom NAMING appeared first

prejsť na článok

Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky

Základné pravidlo hovorí, že zákazník potrebuje až sedem interakcií so značkou, kým sa rozhodne od nej nakúpiť. Ak je značka nekonzistentná, ľudia týchto sedem inte The post Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky appeared first on Digiko.

prejsť na článok

Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý?

Týmto slávnym citátom sa preslávil Bill Gates. Ešte niekedy v 90 tych rokoch sa domnieval, že obsah je miesto, kde sa veľká časť „skutočných peňazí“ zarobí na internet The post Obsah je kráľ, alebo prečo je obsahový marketing taký dôležitý? appeared firs

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu?

Google Analytics je jedným z najúčinnejších nástrojov, ktoré môžete použiť na analýzu návštevnosti svojich webových stránok. Google Analytics vám dodáva obrovsk The post Webová analytika prečo ju netreba podceňovať a ako pomôže vášmu podnikaniu? appeared

prejsť na článok

Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností?

Ešte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared

prejsť na článok

Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách

Tiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap

prejsť na článok

Best practices pri plánovaní marketingovej kampane v online

Poznáte ten pocit, keď vo vašej hlave zrazu vznikne úžasný nápad, ako by ste mohli podporiť svoje podnikanie, odpromovať svoj produkt, alebo zvýšiť povedomie onbsp The post Best practices pri plánovaní marketingovej kampane v online appeared first on Digi

prejsť na článok

Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy?

Vsúčasnej dobe sa spojmom online marketing stretávame takmer na každom rohu. To že ide omarketing na internete je väčšine známe. Čo všetko však z The post Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy? appeared first on Digiko.

prejsť na článok

12 marketingových archetypov. Ktorý z nich charakterizuje vašu značku?

Každý deň nás bombarduje niekoľko stoviek reklám s rôznymi sloganmi značiek, ktoré pútajú našu pozornosť. Podvedome vnás vyvolávajú rôzne pocity. Niektoré The post 12 marketingových archetypov. Ktorý z nich charakterizuje vašu značku? appeared first

prejsť na článok