Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby. A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appeared first on Digiko.
Pozrite sa čo robíme pre najväčšie obchodné firmy na Slovensku: Billa, dm drogerie markt, Kaufland, Lidl, Metro, Tesco, Terno. Príspevok Pracujeme pre najväčšie obchodné spoločnosti na trhu! je zobrazený ako prvý na ICRA | Inovačná & kreatívna agentúr
prejsť na článokS viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných
prejsť na článokTiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap
prejsť na článokVsúčasnej dobe sa spojmom online marketing stretávame takmer na každom rohu. To že ide omarketing na internete je väčšine známe. Čo všetko však z The post Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy? appeared first on Digiko.
prejsť na článokV dnešnom blogu si predstavíme niekoľko významných mien v umení Soutache a v krátkosti si priblížime ich doterajšiu tvorbu. Prvou je Dori Csengeri, profesionálna textilná dizajnérka a medzinárodne uznávaná umelkyňa, ktorá vyštudovala módnu školu „Shenkar“