Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky

Základné pravidlo hovorí, že zákazník potrebuje až sedem interakcií so značkou, kým sa rozhodne od nej nakúpiť. Ak je značka nekonzistentná, ľudia týchto sedem inte The post Vybudujte si dôveru konzistentnosťou značky appeared first on Digiko.

prejsť na článok

Tréninkové lano

Vysoce kvalitní tréninkové lano Posilujte břišní svaly, paže, paže, nohy a proveďte intenzivní koordinační trénink. Zlepšete své tělo a vybudujte sílu. Získejte čistou svalovou hmotu a spalujte tuky. Lano lze použít v interiéru i exteriéru. Materiál: poly

prejsť na článok

Konzistentnosť značky Motorola

Čo odlišuje značku Motorola od jej konkurentov? The post Konzistentnosť značky Motorola appeared first on JDagency.sk.

prejsť na článok

Značky pre vodné dielo Liptovská Mara

V roku 1976 navrhol Ján Čalovka značky pre vodné dielo Liptovská Mara. The post Značky pre vodné dielo Liptovská Mara appeared first on Ján Čalovka.

prejsť na článok

Kalendár

Kalendár Záverom roka ponúkam stálym klientom drobnú pozornosť ako poďakovanie za dôveru. Kalendár A4 jeden list.

prejsť na článok

Package Collection Vesantech

Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia značky Vesantech.Inšpirácia a nápad pri tvorbe obalov vychádza z prvkov a symbolov vizuálnej

prejsť na článok