Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností?

Ešte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared first on Digiko.

prejsť na článok

Employer branding: čo to je a ako ho využiť pre nábor zamestnancov?

Dnešní uchádzači o zamestnanie sú pri hľadaní práce náročnejší ako kedysi. Preto by mal byť employer branding základnou súčasťou dobrej stratégie pre nábor zamestnancov. Poďme si vysvetliť, čo vlastne employer branding je a ako sa líši od HR marketingu. V

prejsť na článok

Ako HR branding pomáha pre nábor uchádzačov?

Trh práce sa stáva čoraz konkurencieschopnejším a uchádzači o zamestnanie sú aj v dôsledku toho vyberavejší. Na prilákanie talentov do vašej organizácie už nestačí iba zverejniť lákavú ponuku práce. Je kľúčové budovať silný a presvedčivý brand zamestnávat

prejsť na článok

4 dôvody, prečo je copywriting dôležitý

Copywriting. Máloktorý výraz je v rámci marketingu toľko omieľaný. Písanie článkov, alebo vo všeobecnosti textov, má v rámci propagácie firiem i jednotlivcov nezastupiteľné miesto. Ak je copywriting kvalitný, dokáže efektívne získavať platiacich zákazníko

prejsť na článok

Martel Trade

Grafické práce, branding vozidiel (dodávka, osobné auto), potlač textilu, tlač bannerov, tlač roll-up, branding solárnych panelov, tlač katalógov, výroba štítkov.

prejsť na článok

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv

prejsť na článok