Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne

Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred týmto dátumom sa naďalej budú zobrazovať, ale už ich nebude možné meniť. The post Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne appeared first on Netperfect, s.r.o..

prejsť na článok

Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní

V tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec.

prejsť na článok

Čo je PPC reklama? Vysvetlenie Pay per Click reklamy

Čo je PPC reklama? Určite ste narazili na pojem PPC reklama. Možno vám aj prišla pošta od Googlu, v ktorej vám sľúbili 75 € kreditu na reklamu v ich službe Google Ads. Ale čo je PPC reklama? PPC reklama, alebo inak nazývaná aj Pay per Click reklama je typ

prejsť na článok

5 tipov ako optimalizovať web stránku

V týchto dňoch, každý z nás používa na vyhľadávanie produktov a služieb vyhľadávače akým je napríklad Google. Približne 60% všetkých spotrebiteľov využíva Google na vyhľadávanie produktov a služieb a viac ako 80% vyhľadávaní vedie k priamemu predaju alebo

prejsť na článok

Ako importovať základnú štruktúru reklám cez Google ads editor?

V tomto článku Vás naučíme, ako importovať základnú štruktúru reklám do nástroja Google ads editor.  Ak budeme chcieť vytvoriť nové reklamy, tak budeme potrebovať nasledujúce údaje: názov kampane, reklamnú skupinu, nadpisy pre reklamy, popisy k reklamám,

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok