BPCompany - špecializovaná digitálna agentúra na výkonnostný marketing

BPCompany - špecializovaná digitálna agentúra na výkonnostný marketing. Google reklama, Facebook reklama, SEO optimalizácia a tvorba E-shopov

prejsť na web

Počuli ste už výraz konverzačný marketing?

Pri kontakte so zákazníkmi si firmy musia uvedomiť, že komunikácia je vlastne dialóg, nie monológ. Je to obojsmerná cesta, ktorá si vyžaduje vstup od oboch strán. A konverzačný marketing je jedným z riešení, ktoré dokáže túto interakciu menežovať. Čo je t

prejsť na článok

Najlepšia marketingová stratégia 2024 pre malé firmy

Najlepšia marketingová stratégia pre malé firmy v roku 2024 Priznajme si to; marketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako trendy vlaňajška. Našťastie existuje marketingová stratégia, ktorá sa osvedčil

prejsť na článok

Najlepšia marketingová stratégia pre malé firmy 2.časť

Marketingový svet je plný stratégií, ktoré sľubujú úžasné výsledky, no často zhasnú rýchlejšie ako vlanajšie trendy. Existuje však marketingová stratégia, ktorá sa osvedčila pre malé firmy takmer vo všetkých odvetviach: marketingová metóda zotrvačníka. Na

prejsť na článok

Remarketing na Facebooku

Ako mať po ruke neviditeľný plášť? Tajomstvo remarketingovej mágie na Facebooku Pripomeňme si na chvíľku obľúbené príbehy z detstva, kde mágií nie je nič nezvyčajné. Predstavte si, že by ste v rukách držali neviditeľný plášť, ktorý by vám umožnil zviditeľ

prejsť na článok

Používanie sociálnych sietí na Slovensku

Sociálne mediá v roku 2024 Najnovšie údaje ukazujú, že v januári 2024 bolo na Slovensku 4,16 milióna aktívnych  používateľov sociálnych sietí. Celkový počet používateľov sociálnych sietí na Slovensku zostal medzi začiatkom roka 2023 a začiatkom roka 2024

prejsť na článok

Prečo si vybrať SEO agentúru

Prečo si vybrať SEO agentúru Vaša cesta na vrchol vyhľadávania Predstavte si, že ste na internete ako neviditeľný. Vaša webová stránka je kdesi v hlbinách vyhľadávania, nedostupná pre zvedavé oči potenciálnych zákazníkov. Frustrujúce, však? Ale čo ak vám

prejsť na článok

PPC reklama: Efektívna cesta k získaniu nových zákazníkov online

PPC reklama: Efektívna cesta k získaniu nových zákazníkov online Ak chcete osloviť nových zákazníkov na internete, PPC reklama je tou najlepšou voľbou. Prečo? Pretože funguje ako magnet na vašich potenciálnych klientov. Predstavte si, že ste rybár a hľadá

prejsť na článok

Čo sú spätné odkazy

Ako efektívne využiť spätné Odkazy a Linkbuilding Spätné odkazy a linkbuilding sú kľúčovými faktormi pri optimalizácii vyhľadávačov (SEO), ktoré môžu výrazne ovplyvniť viditeľnosť a dôveryhodnosť webstránky. Ak sa chcete presadiť v online priestore, je ne

prejsť na článok

Využitie AI-umelej inteligencie v eshope

Využitie AI v Eshope: Transformácia Nákupného Zážitku V posledných rokoch zaznamenali eshopy dramatický nárast využívania umelej inteligencie (AI), ktorá prináša revolúciu v spôsobe, akým podniky interagujú so svojimi zákazníkmi. AI umožňuje eshopom posky

prejsť na článok

Predvolená voľná zhoda reklamných kampaniach Google Ads

Google Ads nastavuje voľnú zhodu ako predvolenú pre nové kampane vo vyhľadávaní Google Ads oznámil že začína  predvolene používať voľnú zhodu pre nové kampane vo vyhľadávaní, čo môže mať vplyv na výkonnosť reklám ako aj na výdavky, ak nie sú inzerenti dos

prejsť na článok