Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní

V tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec. Odmeňovať znamená posúvať v organickom vyhľadávaní na vyššie pozície. Princíp je jednoduchý, čím vyššie sa budete zobrazovať vo vyhľadávaní, tým skôr na Príspevok Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

5 tipov ako optimalizovať web stránku

V týchto dňoch, každý z nás používa na vyhľadávanie produktov a služieb vyhľadávače akým je napríklad Google. Približne 60% všetkých spotrebiteľov využíva Google na vyhľadávanie produktov a služieb a viac ako 80% vyhľadávaní vedie k priamemu predaju alebo

prejsť na článok

Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne

Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred t

prejsť na článok

SEO: Ako zlepšiť pozície vo vyhľadávači Google

V online svete je nevyhnutné, aby vaša web stránka obsadzovala vyššie pozície v známych internetových vyhľadávačoch, ako je napríklad Google. Zvýšenie viditeľnosti na stránke s výsledkami vyhľadávača (z anglického ‚search engine results page‘ – SERP) vám

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Ako naplánovať linkbuildingovú stratégiu

V rámci plánovania tvorby spätných odkazov a linkbuildingových aktivít sa kladie dôraz na veľkosť objemu vyhľadávania (koľko ľudí zadá toto kľúčové slovo do Google) a to vzhľadom na sezónnosť produktu. Linkbuildingové aktivity je dôležité naplánovať tak,

prejsť na článok