Marketing | Google reklamy (Ads) | Užívateľské testovanie webov

Google reklamy | Marketingová stratégia firmy | Užívateľské testovanie webu | Marketing pre firmy, inštitúcie a živnostníkov

prejsť na web

Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne

Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred t

prejsť na článok

Okamžitá miera odchodu návštevníkov z www stránok (Bounce rate)

Dôležitým ukazovateľom ako zaujal web užívateľov je Bounce rate miera odchodu zo stránky. Ak platíme kampaň, do ktorej investujeme nemalé financie, a ktorá dokonca aj zdanlivo funguje, je treba sledovať, čo nasleduje potom, ako prídu užívatelia z platene

prejsť na článok

Ako nastaviť Site Search Tracking v Google analytics

Ak sa na Vašich stránke nachádza väčšie množstvo článkov a obsahu, tak je prirodzenou požiadavkou marketérov zistiť, čo ľudia na našich stránkach vyhľadávajú. Ak máme implementovaný sledovací kód Google analytics (GA), tak ďalším dôležitým krokom je pov

prejsť na článok

Print screen (PrtScn) obrazovky (snímka obrazovky) priamo vo Windowse

Vytvorenie snímky obrazovky je síce jednoduché, ale keď túto funkciu nevyužívame každý deň, často zabudneme tú správnu kombináciu kláves. Možností je viacero: Klávesa s logom Windows + tlačidlo PrtScn (stlačiť súčasne) Takto vytvorený snímok obr

prejsť na článok