Prvé elektromobily značky DFSK pre slovenský trh opustili výrobnú linku

Slovenské zastúpenie čínskej automobilky Dongfeng Motor informuje, že prvé elektromobily DFSK Seres 3 pre SR a ČR opustili výrobnú linku a pomaly smerujú do strednej Európy. Nedávno sme informovali, že na slovenský trh prichádza automobilka Dongfeng. Tá má vo svojom portfóliu aj elektromobily, pričom tých sa dočkáme aj u nás. Prvým z nich bude kompaktné SUV DFSK Seres 3, za ktorým stojí spoločný podnik spoločností Dongfeng Motor a Chongqing Sokon. 5-miestne elektrické SUV DFSK Seres 3 disponuje rozmermi 4 385 x 1 850 x 1 650 mm (dĺžka x šírka x výška) a rázvorom kolies 2 655 mm. Takže sa radí medzi tzv. kompakty do segmentu C. Jeho svetlá výška má hodnotu 180 mm, hmotnosť dosahuje 1 690 kg. Čínsky elektromobil je vybavený elektromotorom s výkonom 120 kW a krútiacim momentom 300 Nm. Vďaka tomu zrýchli z 0 na 100 km/h za 8,9 s. Batéria s článkami typu LFP (LiFePO 4 – lítium-železo-fosfát), TMS a kapacitou 53,6 kWh neobsahuje drahý a kontroverzný kobalt. Vozidlu zabezpečí dojazd 405 km v rámci zastaralého „optimistického“ cyklu NEDC, ktorý sa v Číne používa dodnes. Na batériu sa vzťahuje 8-ročná záruka. Čo sa týka nabíjania, DFSK Seres 3 podporuje rýchlonabíjanie (maximálny podporovaný výkon zatiaľ nepoznáme), pričom z 20 na 80 % sa nabije za 30 min. Doma je možné vozidlo nabiť prostredníctvom striedavého prúdu cca za 8 hodín. Palubná nabíjačka má výkon 6,6 kW.   Prvých 40 „česko-slovenských“ kusov Slovenské zastúpenie automobilky Dongfeng aktuálne informuje, že pre slovenský a český trh bolo vyrobených prvých 40 kusov tohto modelu. Tie sa podľa spoločnosti objavia v „showroomoch po celom Slovensku a Česku“ začiatkom budúceho roka. Oficiálny predaj bude spustený v marci 2021. redbežná cena základnej verzie začína tesne pod sumou 33 000 €. Na uvedených fotografiách sa nachádza vozidlo v plnej výbave. Vyšší výbavový stupeň „S4“ za predpokladaných 34 990 € pritom navyše ponúka napr. vyhrievané predné sedadlá, vyhrievané elektricky sklápateľné spätné zrkadlá, audiosústavu so 6 reproduktormi (v štandarde sú 2), bezdrôtové nabíjanie mobilných telefónov, systém výstrahy pred vybočením z jazdného pruhu či systém varovania pred čelnou kolíziou. ZDROJ: https://www.teslamagazin.sk/dfsk-seres-3-slovensky-trh-vyroba-dostupnost/ The post Prvé elektromobily značky DFSK pre slovenský trh opustili výrobnú linku appeared first on DONGFENG Galanta.

prejsť na článok

Na slovenský trh prichádza čínske elektro-SUV DFSK Seres 3.

Na Slovensko oficiálne prichádza nová značka DongFeng, vrátane jej elektrického modelu DFSK Seres 3. Ide o čínsku automobilku s vyše 50-ročnou tradíciou. Čo ponúkne elektromobil Seres 3 a koľko bude stáť? Do Európy expanduje čoraz viac čínskych elektromob

prejsť na článok

Na slovenský trh mieri ďalší čínsky elektromobil – „superšportové SUV-kupé“ od Dongfeng

Slovenské zastúpenie čínskej automobilky Dongfeng avizuje ďalší plne elektrický model DFSK Seres SF5 BEV. Tentokrát však pôjde o vozidlo z iného súdka – „superšportové SUV-kupé“ strednej triedy s výkonom 510 kW. Model sa bude vyrábať aj s plug-in hybridný

prejsť na článok

Case study: Kampane vo vyhľadávaní pre Sportega sme zefektívnili o 21 %

Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 perc

prejsť na článok

Príbeh značky CHANEL a  ako to je s ochranou známeho „dvojitého C“?

Ak ste zachytili edíciu „História módy do vrecka“, zachytili ste určite, že tento vreckový formát sa venuje histórii slávnych fashion značiek – v edícii už vyšli príbehy značiek Chanel, Dior, Gucci anedávno aj Prada aHermés. Mojim milovaným čitateľom som

prejsť na článok

Doba značky

Pochopenie významu značky a jej budovanie pomocou cenovo dostupných nástrojov, akými sú sociálne siete, je historickou príležitosťou pre menšie firmy.    Mali by sme sa o značke všetci vzdelať o niečo viac, ona je trochu taká mlhavá a v našich konči

prejsť na článok