Sme zastrešujúca skupina poskytujúca marketingové a poradenské služby s využitím najmodernejších technológií. V súčasnosti máme viac ako 150 členov a sídlime v 9 kanceláriách v 5 krajinách.
Zaujímate sa o RTB? Chcete vedieť, ako zasiahnuť správne publikum a zlepšiť správu svojich kampaní? Tak by vám nemal byť neznámy pojem Display & Video 360. To najpodstatnejšie sme pre vás zhrnuli do nasledujúcich riadkov.
Dáta sú v dnešnom digitálnom svete must-have. Efektívny marketing sa bez nich nezaobíde. Využite ich aj v kreatíve a ponúknite ľuďom obsah, ktorý (na základe dát) chcú vidieť.
V poslednom roku sa metrika Share of Search skloňuje čoraz častejšie. Ak chcete vyhodnotiť tržný podiel vášho brandu v porovnaní s konkurenciou, ide o jeden z presnejších ukazovateľov. A na čo si dať pozor pri získavaní a vyhodnoc
Server-side variant Google Tag Manageru (GTM) vyšiel na svetlo sveta ako novinka od Googlu v roku 2021. Táto nová technológia pomôže zrýchliť načítanie webu, zvýšiť súkromie používateľov a spresniť meranie dát. Poďme si zhrnúť, ako funguje GTM a v čom sa
Tradičné formy spotrebiteľského prieskumu bývajú často problematické, marketéri nemajú čas alebo peniaze na výskum spotrebiteľského správania. Surveys 360 pomôže vytvárať online dotazníky, a teda rýchlo a spoľahlivo získať názory od skutočných ľ
V roku 2018 Google oznámil, že zjednotí služby Google Analytics 360 Suite a DoubleClick pod značku Google Marketing Platform. Už je to nejaký ten piatok, a tak sme mali dosť času si všetko podrobne vyskúšať. Vďaka tomu teraz prinášame sériu
Tiež sa stále pýtate, ako priviesť nových návštevníkov na e-shop a získať tak viac zákazníkov? Spolu so Seznamom a klientom PackWay sme sa rozhodli vyskúšať dynamický baner v Skliku. Prečítajte si, ako vyzerali kroky vedúce k optimalizácii a ako dopadli v
Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 perc
Postupom času stratia staré weby svoj šmrnc a príde čas na novú prezentáciu. Okrem vizuálnej zmeny sa štandardne očakáva zlepšenie výkonu webu, vyššia návštevnosť a posun vo vyhľadávačoch. Aká je realita prechodu na nový web a na čo všetko si treba dať po
Na súčasných weboch môžete nájsť niekoľko typov obsahu – texty, obrázky a videá a tiež čoraz využívanějšie komplexné aplikácie a interaktívne funkcie, ktoré vám denne bežia v prehliadači. A práve tie fungujú pomocou JavaScriptu. Ako to vnímajú vyhľadávače