abridged je agentúra malých a stredných firiem. A to výhradne. Ich marketing a predaj má jasné špecifiká a na tie sa sústredíme.
Povedzme že komunikujete na obmedzenú cieľovú skupinu. Je to dokopy tak 4000 ľudí a viete ich dobre zacieliť kampaňami na Linkedin a Facebooku, čo ste už viackrát spravili ale chcete získať ich pozornosť ešte viac (čokoľvek to znamená, odber obsahu, priam
Čo by ste si pomysleli o susedovi, ktorý by Vám pri dverách zazvonil len vtedy, keď sa chce niečím pochvastať alebo Vám niečo predať? Čo by Vám v takej situácii chýbalo? Mne ten komunikačný kontext. Iné, nezištné styčné body. To, že si veríme a vzájomn
Pochopenie významu značky a jej budovanie pomocou cenovo dostupných nástrojov, akými sú sociálne siete, je historickou príležitosťou pre menšie firmy. Mali by sme sa o značke všetci vzdelať o niečo viac, ona je trochu taká mlhavá a v našich konči
Mladí ľudia zostávajú na sociálnych sieťach relatívne nepolapiteľní. Menia platformy, sú nároční na kreatívu a to, čo je a nie je cool. Ich chute sa dynamicky menia. Čo bolo dôležité pred pár rokmi na základnej škole je na strednej už zabudnutá s