Na slovenský trh prichádza čínske elektro-SUV DFSK Seres 3.

Na Slovensko oficiálne prichádza nová značka DongFeng, vrátane jej elektrického modelu DFSK Seres 3. Ide o čínsku automobilku s vyše 50-ročnou tradíciou. Čo ponúkne elektromobil Seres 3 a koľko bude stáť? Do Európy expanduje čoraz viac čínskych elektromobilov. A tie sa nevyhýbajú ani Slovensku. Aktuálne k nám pritom smeruje elektromobil, za ktorým stojí automobilka DongFeng. A to vďaka slovenskej spoločnosti Plastonic, ktorá sa stala oficiálnym importérom vozidiel čínskej značky pre SR a ČR.   Prvé elektromobily DFSK Seres 3 by mali byť „skladom“ koncom budúceho mesiaca. A do marca budúceho roka by mala byť hotová kompletná distribučno-servisná sieť, informoval našu redakciu konateľ spoločnosti Plastonic, Branislav Kocper. Pre upresnenie, DFSK je podznačkou DongFeng, ktorá vzišla zo spolupráce spoločností DongFeng a Chongqing Sokon.   Známe špecifikácie 5-miestny elektromobil DFSK Seres 3 disponuje rozmermi 4 385 x 1 850 x 1 650 mm (dĺžka x šírka x výška) a rázvorom kolies 2 655 mm. Takže sa radí medzi tzv. kompakty do segmentu C. Jeho svetlá výška má hodnotu 180 mm, hmotnosť dosahuje 1 690 kg. Čínske elektrické SUV je vybavené elektromotorom s výkonom 120 kW a krútiacim momentom 300 Nm. Vďaka tomu zrýchli z 0 na 100 km/h za 8,9 s. Batéria s článkami typu LFP (LiFePO 4 – lítium-železo-fosfát), TMS a kapacitou 53,6 kWh neobsahuje drahý a kontroverzný kobalt. Vozidlu zabezpečí dojazd 405 km v rámci zastaralého „optimistického“ cyklu NEDC, ktorý sa v Číne používa dodnes. Na batériu sa vzťahuje 8-ročná záruka. Čo sa týka nabíjania, DFSK Seres 3 podporuje rýchlonabíjanie (maximálny podporovaný výkon zatiaľ nepoznáme), pričom z 20 na 80 % sa má nabiť za 30 min. Doma je možné vozidlo nabiť prostredníctvom striedavého prúdu cca za 8 hodín. Palubná nabíjačka má výkon 6,6 kW.   Základná cena a výbava Podľa predbežných informácií by mal byť model DFSK Seres 3 v SR dostupný v 2 stupňoch výbavy S2 a S4. Cena bude začínať na sume 32 900 € s DPH, dodáva Branislav Kocper. V štandardnej výbave nájdeme napríklad 17″ disky z ľahkých zliatin, dojazdové koleso, multifunkčný výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant, 10,25″ centrálny dotykový displej, automatickú klimatizáciu, 2 x USB port, zadné hmlovky, elektricky nastaviteľné spätné zrkadlá či audiosystém s 2 reproduktormi. ZDROJ: https://www.teslamagazin.sk/dfsk-seres-3-slovensko/ The post Na slovenský trh prichádza čínske elektro-SUV DFSK Seres 3. appeared first on DONGFENG Galanta.

prejsť na článok

Prvé elektromobily značky DFSK pre slovenský trh opustili výrobnú linku

Slovenské zastúpenie čínskej automobilky Dongfeng Motor informuje, že prvé elektromobily DFSK Seres 3 pre SR a ČR opustili výrobnú linku a pomaly smerujú do strednej Európy.

prejsť na článok

Na slovenský trh mieri ďalší čínsky elektromobil – „superšportové SUV-kupé“ od Dongfeng

Slovenské zastúpenie čínskej automobilky Dongfeng avizuje ďalší plne elektrický model DFSK Seres SF5 BEV. Tentokrát však pôjde o vozidlo z iného súdka – „superšportové SUV-kupé“ strednej triedy s výkonom 510 kW. Model sa bude vyrábať aj s plug-in hybridný

prejsť na článok

Pozor od mája 2018 prichádza GDPR!

Od mája 2018 nastanú veľké zmeny v oblasti ochrany osobných údajov, ktoré nám prináša európske nariadenie známe pod názvom GDPR. Správna ochrana osobných údajov prispieva aj k dobrej reputácii vašej značky, a preto sme sa dňa 14.03.2018 stretli na WordPre

prejsť na článok

Na JOJ prichádza Na vlnách Jadranu, prinášame podrobnosti (FOTO, VIDEO)

Šesťdielna koprodukčná miniséria z prostredia jadranskej riviéry a pobrežnej polície je voľným pokračovaním minisérie Pod hladinou. Tím, v ktorom v čase sezóny v rámci pomoci českým turistom slúžia aj dvaja Česi, rieši prípady, ktoré súvisia s morom, príb

prejsť na článok

Čínu i přes rychlý ekonomický růst čekají velké výzvy

Jedním z hlavních ekonomických témat posledních týdnů je nárůst protekcionistických opatření mezi Čínou a USA, tj. mezi zeměmi které bojují o post globální ekonomické jedničky. O hospodářské situaci USA se píše poměrně často, avšak situace v čínské ekonom

prejsť na článok