Značky pre vodné dielo Liptovská Mara

V roku 1976 navrhol Ján Čalovka značky pre vodné dielo Liptovská Mara. The post Značky pre vodné dielo Liptovská Mara appeared first on Ján Čalovka.

prejsť na článok

Malebná a štýlová chalúpka Chalúpka u Rumkov

Ponúkame Vám oddych na Liptove v čiastočne pôvodnej drevenici v centre obce Demänová. Lokalita je známa lyžiarskym strediskom Jasná, aquaparkom Tatralandia, vodnou plochou Liptovská Mara a množstvom turistických chodníkov smerujúcich na vrcholy Nízk

prejsť na článok

Budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia na sociálnych sieťach

Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži

prejsť na článok

Čo sú fakty a čo je pravda; kapitalizmus voľného obchodu zlyhal

Nadpis úvahy mi vnuklo dielo Selhání kapitalismu volného trhu a ekonomický úpadek Západu: cesta k nové světové ekonomice od P. C. Robertsa, významného ekonóma USA. Aby som dielo čitateľovi priblížil, ako autor opisuje zlyhanie kapitalizmu, uvediem niekoľ

prejsť na článok

Konzistentnosť značky Motorola

Čo odlišuje značku Motorola od jej konkurentov? The post Konzistentnosť značky Motorola appeared first on JDagency.sk.

prejsť na článok

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky…

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne

prejsť na článok