Róbert Slovák

Reklamný tvorca, filmový producent a občiansky aktivista. Reklame sa venuje už viac ako 20 rokov, aktuálne pôsobí ako kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends, ktorá akcentuje spoločensky...

prejsť na web

Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo…

Násilie v partnerských vzťahoch pred deťmi neukryjete. Nedovoľte, aby navždy negatívne ovplyvnilo ich život. Vyhľadajte pomoc. Pozrite si naše nové video, ktoré vzniklo v produkcii Protos Productions a v réžii Paulíny Mačákovej.

prejsť na článok

Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode,…

Snahou organizácie Košice Región Turizmus je motivovať návštevníkov kraja k rešpektu k prírode, lokalite, trvalej udržateľnosti a akcentovať ekoturizmus.Rozhodli sme sa preto namiesto bežnej reklamnej kampane vytvoriť hodnotnejšie a trvácnejšie diela, kto

prejsť na článok

Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný…

Projekt Hodina deťom prišiel s kampaňou na pomoc pre rodiny s jedným rodičom. Psychický a finančný tlak na ľudí, ktorí vychovávajú svoje deti sami sa počas pandémia zosilnil a posunul ich na hranicu chudoby, mnohých až za ňu. V spote pripomínajúcom krátky

prejsť na článok

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky…

Nový claim “Všetko, čo vám na očiach vidíme” akcentuje nový atribút v rámci positioningu značky -starostlivosť. Základom kampane sú portréty ľudí rôzneho veku a národností, medzi ktorými sú aj pacienti a pacientky, či rodinní príslušníci zamestnancov Očne

prejsť na článok

Lidl / Tajomstvo čerstvosti

Lidl / Tajomstvo čerstvostiPo čerstvé potraviny radi chodievame k babičke, ale kam po ne chodí babička?  Televízny spot rozpráva príbeh babičky, ktorá chystá dobroty pre svoju rodinu. Tie najčerstvejšie potraviny našla v Lidli. Babička sa svšak naží navod

prejsť na článok