V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou

V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou Vo firme Tipsport používajú Arnolda už tri roky. Počas tejto doby so zamestnancami centrály, ktorých je cez 700, riešil množstvo tém: od spokojnosti, cez vzdelávanie až po well-being. Chatbot v spoločnosti zameranej na športové stávky slúži predovšetkým na overovanie predpokladov. K prevratným odhaleniam tu veľmi často nedochádza. Napriek tomu vie Arnold z času na čas prekvapiť. V spoločnosti Tipsport používajú Arnolda od roku 2019. Okrem každoročného zisťovania spokojnosti zamestnancov býva predmetom zisťovania proces onboardingu v prípade nováčikov, a potom rôzne témy podľa aktuálnej potreby. Posledné dve boli: ako sa zamestnanci pozerajú na vzdelávanie a ako hodnotia pohodu v práci, čiže well-being. „Arnolda využívame skôr na overovanie téz, než na zisťovanie názorov vo firme, o ktorých by sme nič netušili,“ Monika Jamrišková, špecialistka internej komunikácie a HR eventov Menej, ako sme čakali Arnolda preto povolajú do služby vo chvíli, keď zavádzajú pre zamestnancov nejaký nový program. Ako je napríklad well-being. Arnold sa pýtal v tejto súvislosti zamestnancov napríklad na to, ako firma ešte môže pomôcť ľuďom skĺbiť osobný život a prácu, ktoré oblasti by uvítali rozvíjať v starostlivosti o svoje zdravie alebo aké sú vzťahy v tímoch. Vzhľadom na to, že išlo skôr o overenie tušeného, žiadne prevratné prekvapenie výsledky nepriniesli, i keď jednu nečakanú informáciu predsa: „Domnievali sme sa, že prieskum potvrdí pomerne vysoký podiel práce v strese, čo bola tiež jedna z otázok nášho well-being prieskumu. Ale to sa tak úplne nepotvrdilo,“ uvádza príklad Monika Jamrišková. Kto sa chce vzdelávať? Ďalšími dvomi témami z poslednej doby boli interná komunikácia a vzdelávanie. „Je pravda, že návratnosť týchto prieskumov sa pohybuje minimálne okolo 70 %, ale v prípade vzdelávania to bolo len asi 40 %,“ vybavuje si Monika Jamrišková. Napriek tomu, že návratnosť bola nižšia ako obvykle, priniesol Arnold zaujímavé výsledky. „Napríklad to, že celých 85 % ľudí vníma, že sa za posledný rok vo svojom rozvoji posunuli. Zároveň nám pomohol zmapovať oblasti pre interné zdieľanie skúseností,“ dopĺňa špecialistka internej komunikácie a HR eventov. Medzi ďalšie pravidelne zisťované témy patrí onboarding. Ten má najvyššiu návratnosť, ktorá sa pohybuje nad 90 % a podobné percento nováčikov je tiež s naloďovacím procesom spokojných. Hoci je návratnosť odpovedí tradične vysoká aj pri iných prieskumoch pomocou Arnolda, jednotlivci z radov zamestnancov reagujú na zisťovanie prostredníctvom chatbota niekedy negatívne: nechcú sa s ním baviť a radšej by svoje názory komunikovali naživo. Tento typ spätnej väzby využívajú v Tipsporte pochopiteľne tiež. Arnold je však dôležitým doplnením týchto osobných rozhovorov, pretože poskytuje štatisticky uchopiteľný prehľad o názoroch na konkrétne témy. Zdieľať článok Linkedin Facebook Podobné články Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Každá firma je predovšetkým o ľuďoch. A aby boli vo firme spokojní Prejsť na článok Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí sa Prejsť na článok Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom Prejsť na článok Základné predstavenie a funkcie Arnolda Základné predstavenie a funkcie Arnolda Myšlienka konverzačného robota Arnolda sa zrodila v roku 2017 na základe rozsiahleho výskumu, v ktorom sme si predsavzali zistiť, čo Prejsť na článok Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Z našich konverzácií s klientmi tento bod dlhodobo vychádza ako najväčšia bolesť firemných prieskumov. Prejsť na článok Ako vytvárať skvelé prieskumy Ako vytvárať skvelé prieskumy Vytvoriť skvelý zamestnanecký prieskum nie je vôbec ľahké. Každá organizácia je iná a každá potrebuje iný prístup. V tomto článku sme Prejsť na článok Vyskúšať zdarma The post V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou appeared first on Arnold Robot.

prejsť na článok

Na základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli

Na základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli Ako novo usporiadať kancelárie alebo ako spolu „hovoriť“ na diaľku. Nielen to zisťoval Arnold v spoločnosti Scio. Ar

prejsť na článok

Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine

Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine Notino je rýchlo rastúca dynamická firma, ktorá naberá 20 až 30 ľudí mesačne. Ako sa im páči náborový proces a skúšobná doba od nich zisťuje Arnold od apr

prejsť na článok

Ako znížiť účty za teplo? Pomoc ponúkajú tepelné čerpadlá

Tepelné čerpadlá rozhodne nie sú novinkou, ktorú so sebou prináša tzv. Green deal, v rámci ktorého sa krajiny Európskej únie zaviazali k zníženiu emisie skleníkových plynov. Naopak, spoľahlivosť tepelných čerpadiel overujú už desiatky rokov drsné podmienk

prejsť na článok

Radi by sme Arnolda využívali i naďalej, priestor pre neho vidím najmä v onboardingu a v outplacemente

Radi by sme Arnolda využívali i naďalej, priestor pre neho vidím najmä v onboardingu a v outplacemente Zjednotiť náborový proces môže byť niekedy dosť problematické. Najmä pokiaľ sa odohráva v mnohých rôznych pobočkách a náb

prejsť na článok

Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách?

Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Arnoldom v rámci zamestnaneckých prieskumov.

prejsť na článok