Na základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli

Na základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli Ako novo usporiadať kancelárie alebo ako spolu „hovoriť“ na diaľku. Nielen to zisťoval Arnold v spoločnosti Scio. Arnold pomáha v Scio možno trochu netradične: štyrikrát až šesťkrát do roka tu s jeho pomocou zisťujú názory zamestnancov na aktuálne témy. „Na základe výsledkov zavádzame opatrenia, aby sme riešili to, čo nás vo firme práve páli,“ hovorí Tomáš Habermann, vedúci jedného z tímov.  Ľudia žijú tým, čo je tu a teraz Spoločnosť Scio, ktorá pôsobí viac ako 25 rokov v oblasti vzdelávania, začala používať Arnolda už koncom roka 2019. Dovtedy tu získavali spätnú väzbu od zamestnancov pomocou interne vyvinutých obsiahlych dotazníkov. Rozosielali ich obvykle dvakrát do roka. „To sa nám ale príliš neosvedčilo. Všimli sme si, že ľudia žijú často tým, čo sa aktuálne vo firme deje, ale po nejakom čase to zabudnú. Takže pýtať sa ich spätne nebolo príliš efektívne,“ vysvetľuje Tomáš Habermann, prečo v Scio začali používať chatbota Arnolda. Toho „vyšlú“ medzi zamestnancov vždy, keď potrebujú poznať ich názor na aktuálne témy. Tomáš Habermann Ako spolu „hovoriť“ na diaľku Neprekvapí, že v poslednej dobe to boli hlavne zmeny vynútené pandémiou. Medzi nimi napríklad vnímanie vnútrofiremnej komunikácie. „Ľuďom vadilo, že vo chvíli, keď začali pracovať na diaľku, bola vnútrofiremná komunikácia roztrieštená a odohrávala sa na príliš mnohých kanáloch. Vďaka prieskumu sme zistili, že by si ju zamestnanci priali zjednotiť,“ uvádza Tomáš Habermann. Firma na základe výsledkov z Arnolda preto začala napríklad organizovať ad hoc celofiremné meetingy, na ktorých sa vždy prezentuje, čo sa deje naprieč firmou. Vďaka zavedeniu týchto meetingov sa teraz ľudia dozvedia všetko podstatné v ucelenej forme bez toho, aby boli zároveň informáciami zahltení z rôznych strán. Kancelárie budúcnosti? Zverte sa K ďalším aktuálne „žijúcim“ témam v Scio patrili úpravy kancelárií. Arnold pomohol zistiť, ako ich usporiadať, aby lepšie zodpovedali novým pracovným zvyklostiam. „Zisťovali sme napríklad, ako často plánujú zamestnanci chodiť do kancelárie alebo ako sú naklonení zdieľaným miestam,“ približuje Tomáš Habermann. Prieskum tiež potvrdil, že teraz ľudia pociťujú nedostatok miest na schôdzky. „Pomocou Arnolda sme získali jednoznačné výstupy, ktoré sme odovzdali architektom. Na základe týchto výstupov sme potom mohli pristúpiť k ešte detailnejšiemu zisťovaniu v rámci focus groups,“ dopĺňa tímový vedúci. V čom je Arnold iný Spoločnosť Scio patrí skôr k menším firmám, dohromady pre ňu pracuje asi 60 ľudí. Na otázky Arnolda odpovedá pravidelne cez 80 % z nich. Návratnosť odpovedí je teda vysoká. „Oceňujeme na Arnoldovi najmä to, že si môžeme vytvárať vlastné otázky. Tie pripravené totiž príliš nevyhovovali povahe našej firmy a je pre nás preto oveľa prínosnejšie, keď si ich môžeme prispôsobiť,“ dodáva Habermann. Podľa neho je tiež teraz možné ísť viac do detailu a pýtať sa zamestnancov na konkrétne veci. Výrazná väčšina z nich sa pod svoje odpovede podpisuje. A otvorene komunikuje aj vedenie, keď necháva výsledky prieskumov na nahliadnutie všetkým zamestnancom alebo jednotlivým tímom. To všetko prispieva k väčšej angažovanosti a zapojeniu zamestnancov do diania vo firme. Zdieľať článok Linkedin Facebook Podobné články Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Ťahák k zamestnaneckým prieskumom: od náboru až po výpoveď. Čo sa pýtať ľudí? Každá firma je predovšetkým o ľuďoch. A aby boli vo firme Prejsť na článok Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Potrebujete od zamestnancov rýchlu spätnú väzbu? Pomôcť môže robot aj rozhovor pri káve Keď nie je čas čakať na výsledky veľkých zamestnaneckých prieskumov, hodí Prejsť na článok Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Pomáha rozhovoriť nováčikov i súčasných zamestnancov. Ako sa chatbotovi darí v českých firmách? Vyspovedali sme niekoľko spoločností, ktoré už dlhšie pracujú s konverzačným robotom Prejsť na článok Základné predstavenie a funkcie Arnolda Základné predstavenie a funkcie Arnolda Myšlienka konverzačného robota Arnolda sa zrodila v roku 2017 na základe rozsiahleho výskumu, v ktorom sme si predsavzali zistiť, Prejsť na článok Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Ako zvýšiť praktický dosah prieskumov a pomôcť manažérom pracovať s výsledkami? Z našich konverzácií s klientmi tento bod dlhodobo vychádza ako najväčšia bolesť firemných Prejsť na článok Ako vytvárať skvelé prieskumy Ako vytvárať skvelé prieskumy Vytvoriť skvelý zamestnanecký prieskum nie je vôbec ľahké. Každá organizácia je iná a každá potrebuje iný prístup. V tomto článku Prejsť na článok Vyskúšať zdarma The post Na základe výsledkov Arnolda riešime to, čo nás vo firme práve páli appeared first on Arnold Robot.

prejsť na článok

Ako zvýšiť efektivitu komunikácie vo firme

Komunikácia v emailoch, telefonátoch, pri prezentáciách, počas stretnutí či len tak na chodbe je bežnou súčasťou každej firmy. Ak chcete, aby bola vo vašej firme efektívnejšia, využite princípy farebnej typológie. Na základe rozdelenia osobností do 4 zákl

prejsť na článok

Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine

Nalodenie prebieha úspešne, overili si plošne pomocou Arnolda v Notine Notino je rýchlo rastúca dynamická firma, ktorá naberá 20 až 30 ľudí mesačne. Ako sa im páči náborový proces a skúšobná doba od nich zisťuje Arnold od apr

prejsť na článok

V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou

V Tipsporte si pomocou Arnolda vždy overujú, či idú správnou cestou Vo firme Tipsport používajú Arnolda už tri roky. Počas tejto doby so zamestnancami centrály, ktorých je cez 700, riešil množstvo tém: od spokojnosti, cez vzd

prejsť na článok

Požiadavka na viac pracovných odevov alebo väčší dôraz na ekológiu. V Albi pomohol Arnold odhaliť veci, ktoré ľudia ocenia

Požiadavka na viac pracovných odevov alebo väčší dôraz na ekológiu. V Albi pomohol Arnold odhaliť veci, ktoré ľudia ocenia Ako sú zamestnanci spokojní vo firme Albi, ktorá sa špecializuje na darčekové predmety všetkého druhu?

prejsť na článok

Ľudia sa chcú viac schádzať mimo práce, odhalil okrem iného Arnold vo Vojenskej zdravotnej poisťovni

Ľudia sa chcú viac schádzať mimo práce, odhalil okrem iného Arnold vo Vojenskej zdravotnej poisťovni Ako sú ľudia spokojní a čo by sa malo zlepšiť na pobočkách aj na centrále sa vďaka Arnoldovi dozvedeli vo Vojenskej zdravotn

prejsť na článok