Už nie je čas! Hovorí nová kampaň Zero Hour!

O tom, že existuje klimatická kríza už snáď nikto nepochybuje. Na tento problém reflektuje nová kampaň od Among Equals. Brandingová agentúra Among Equals vytvorila značku a kampaň na podporu klimatickej iniciatívy Zero Hour! Hlavným cieľom kampane je zaistiť splnenie zákona o klimatických a ekologických núdzových situáciách. „Pokiaľ ide o životné prostredie, kroky Spojeného kráľovstva sa nezhodujú so slovami politikov,“ hovorí agentúra Among Equals. Aj keď sú obavy o životné prostredie v Británii v súčasnosti veľmi rozšírené, medzitým klimatické kampane zatiaľ najviac rezonujú u progresívnych environmentalistov. Spoločnosť Among Equals spolupracovala s alianciou viacerých strán za návrh zákona o CEE na vytvorení Zero Hour! (nulovej hodiny!). ,,Dúfame, že kampaň odzrkadľuje rozsiahle obavy verejnosti o klímu vytvorením hnutia všetkých strán v čase, keď je britská politika silne rozdrobená“. Nulová hodina! Bola vytvorená skupinou ľudí znepokojených súčasným stavom klímy a ekologickej krízy v Británii, vrátane klimatológov, miestnych aktivistov, právnikov a ďalších. Pri vytváraní kampane spoločnosť Among Equals použila poznatky z kognitívnej lingvistiky, psychológie a semiotiky na vytvorenie značky, ktorá by oslovila celé politické spektrum. Zero Hour! Kampaň má vizuály, ktoré pútajúce pozornosť Typografia je inšpirovaná propagandou zo štyridsiatych rokov minulého storočia. V programe Equals skombinovali tieto prvky s farbami, ktoré boli testované tak, aby oslovili široký okruh ľudí. Ako aj fotografiou, vďaka ktorej sú klimatické zmeny pre Spojené kráľovstvo dôležité“ a symbolom, ktorý kombinuje naliehavosť s vecou, za ktorú bojujeme, prírodu“ hovorí agentúra. Oliver Burch, zakladateľ a riaditeľ stratégie spoločnosti Among Equals, dodáva, že identita je „naliehavá, ale nie alarmujúca“. Spoločnosť Among Equals navrhla symbol výkričníka/ včely tak, aby sa dal ľahko replikovať pomocou šablón a farieb. Podstatné je, aby bol symbol dobre rozpoznateľný. „Všetky hnutia potrebujú symbol,“ hovorí Nick May, kreatívny riaditeľ spoločnosti Among Equals. „Včela je všeobecne milovaná, veľmi dôležitá pre naše hospodárstvo a citlivá na zmenu klímy. Kombináciou s výkričníkom sme vytvorili symbol, ktorý je jednoduchý, ale účinný a v zásade sa dá ľahko replikovať. Predstavuje všetko, o čom tento boj je a naliehavosť, ktorú si tento problém vyžaduje.“ Zdroj: creativeboom.com The post Už nie je čas! Hovorí nová kampaň Zero Hour! appeared first on moonstudio.sk.

prejsť na článok

Tlačová správa: Volebnú kampaň budeme financovať aj pomocou bankového úveru

Volebnú kampaň bude strana HLAS – sociálna demokracia financovať aj prostredníctvom bankového úveru. Strana uzavrela zmluvu so slovenskou pobočkou českej... Zdroj

prejsť na článok

Kozľacina so zemiakmi

Print Kozľacina so zemiakmi Prep Time 30 minutes minutesCook Time 1 hour hour Servings 6 Ingredients1kgkozľacina750gzemiaky4ksparadajky1kscibuľa4PLolivový olejsoľmleté čierne korenie1PLdrvený rozmarín1ČLsušené oregánovoda( na podlievanie ) In

prejsť na článok

Výpredaj keramických bazénov

Výpredaj keramických bazénov, platí do vypredania zásob: Fun80 Nova Peark 10931 € bez DPH Fun80 Nova Stone 10871 € bez DPH Fun80 Nova Grey 10989 € bez DPH Fun100 Nova Pearl 13628 € bez DPH Fun100 Nova Grey 13726 € bez DPH Fun100 Nova Stone 13628 € bez DPH

prejsť na článok

SPIŠSKÁ NOVÁ VES Stretnutie s Ing. Rudolfom HULIAKOM a stranou NK/NEKA

SPIŠSKÁ NOVÁ VES - STRETNUTIE Reštaurácia Letisko, Letecká 37, SPIŠSKÁ NOVÁ VES Kontakt: 0905 354 901, [email protected]šíme sa na stretnutie s Vami  The post SPIŠSKÁ NOVÁ VES Stretnutie s I

prejsť na článok

Keramický bazén Longer 95 Vantage Nova Grey

Doprava keramického bazéna Longer 95 Vantage Nova Grey k novému majiteľovi. Video: Galéria: Príspevok Keramický bazén Longer 95 Vantage Nova Grey je zobrazený ako prvý na Delfino.sk.

prejsť na článok