Keď vypadne Facebook

Čoraz viac poradcov a poisťovákov si uvedomuje význam sociálnych sietí pri predaji poistenia. Väčšina z nich sa vydala cestou Facebooku - budujú si profesionálne profily a stránky. No a jedného októbrového večera vypadol vypadol Facebook, Whatsapp aj Instagram. Priviedlo ma to k malému obchodnému zamysleniu. Nie som odborník na sociálne siete ani kybernetickú bezpečnosť. Skôr ma to zaujalo ako obchodníka a poisťováka. Pri sociálnych sieťach a podnikaní cez internet by sme tiež mali diverzifikovať riziko. Nedať “všetky vajíčka do jedného košíka” - nebudovať svoju online vizibilitu a generovanie leadov cez jeden kanál. Lebo môže buď vypadnúť pre poruchu alebo sa zmení algoritmus a náš obsah bude mať zrazu slabučký či žiadny dosah. Poznám viacerých poradcov a poisťovákov, ktorí získavajú obchod prevažne zo sociálnych sietí, hlavne Facebooku. Odporúčam všetkým popri tom budovať aj iné siete (LinkedIn) a vlastný web s dobrým SEO (Google vyhľadávanie). No a za najväčšiu istotu z tohto pohľadu považujem kvalitnú databázu emailov klientov (aj potenciálnych). Samozrejme v súlade s GDPR Aj tak som zvedavý, ako to s dnešným výpadkom FBco dopadne a aký bol dôvod. Podobne vypadol nedávno aj Google, Gmail. Tiež môj obľúbený Garmin na pár dní odstavili hackeri. No a na záver článok o perspektíve FB bez ohľadu na dnešný výpadok. A s ohľadom na uniknuté informácie zvnútra firmy. Možno je to aktuálne pre viaceré firmy, ktoré riešia svoju stratégiu a kultúru - New York Times o Facebooku: It’s a cloud of existential dread that hangs over an organization whose best days are behind it, influencing every managerial priority and product decision and leading to increasingly desperate attempts to find a way out. This kind of decline is not necessarily visible from the outside, but insiders see a hundred small, disquieting signs of it every day — user-hostile growth hacks, frenetic pivots, executive paranoia, the gradual attrition of talented colleagues.Photo by Alexander Shatov on Unsplash

prejsť na článok

Facebook

Všetkým fanúšikom Facebooku oznamujeme, že aktuálne informácie o nás môžete pozerať a zdieľať aj na FB pod názvom Duo FUN. Odkaz: www.facebook.com/DuoFUNna1/?fref=ts

prejsť na článok

Ako spravovať firemný Facebook a Instagram čo najefektívnejšie

Mať firemný Facebook a Instagram už nie je len konkurenčná výhoda, ako kedysi. Dnes je to doslova nutnosť. Aj keď je v tomto smere mnoho firiem stále skeptických. Sociálne siete však denne navštevujú milióny ľudí. To znamená milióny potenciálnych zákazník

prejsť na článok

Reklama na Google Ads alebo Facebook Ads?

Je lepšia reklama na Google Ads alebo Facebook Ads? Mnoho podnikateľov pred investovaním do online marketingu stojí pred dôležitým rozhodnutím či svoje kampane založí na Googli alebo na Facebooku. Aj napriek tomu, že reklamy na Googli a Facebooku sú vníma

prejsť na článok

Ako komunikovať s Facebook podporou cez messenger

Už sa to stalo mnohým z nás nie len marketérom, ale aj bežným používateľom. Na Facebooku sa vyskytol problém s funkcionalitou systému a ak človek hľadá spôsob riešenia tohto problému, väčšinou je odkázaný na diskusné fórum Facebooku, prípadne FAQ stránky

prejsť na článok

Facebook stránka vs. Facebook skupina

Skupiny na Facebooku sú silným marketingovým nástrojom, ktorý vám môže pomôcť prilákať nových zákazníkov a udržovať pozitívny vzťah s týmý súčastnými.Určite si uvedomujete silu Facebook, na ktorom je už viac ako 2,5 miliardy používateľov. Ešte pred niekoľ

prejsť na článok