Marketingová agentúra Explor Media vám zabezpečí komplexné služby - tvorba web stránok, online reklamných kampaní, správa sociálnych sietí, SEO a ďalšie.
Čoraz viac skloňovaný influencer marketing je stále pre mnohých veľkou neznámou. Najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame sú: Je pre našu firmu influencer marketing vhodný? Koľko influencerov treba osloviť a ako dlho s nimi spolupracovať? A ako si vla
Ešte stále kašlete na Instagram REELS alebo vám to konečne došlo? Práve používaním reels môžete získať vysnívaný dosah aj engagement. Ako ich ešte viac znásobiť sa dočítate práve v tomto článku. 1. Držte sa svojej špecializácie Nemeňte témy ako ponožky. V
Instagram nikdy svoj algoritmus neprezradí, avšak vždy sa nájdu možnosti, ako náš rast či dosah výrazne podporiť. Povedzme si, že neexistuje žiadne tajomstvo, ktoré by niekomu prinieslo milión followerov za deň. Ale stále prichádzajú nové a nové možnosti,
Už o pár dní je tu sviatok všetkých milovníkov zliav – Black Friday. Hneď po ňom prídu vianočné akcie a po nich novoročné výpredaje. Jednoducho obdobie, ktoré praje nielen kupujúcim, ale aj predávajúcim. Spôsobov, ako si z neho odniesť maximum je mnoho, v
Viac ako 1,386 miliardy účtov. S týmto číslom je Instagram štvrtá najpoužívanejšia platforma na svete. Koľko z týchto účtov je ukážkových a koľko úplne hrozných? Za posledné roky som absolvoval už nespočetné množstvo konzultácií a prišiel som na to, že vä
Už ste počuli o buzzmarketingu? Predpokladám, že nie, preto mi dovoľte v tomto článku vysvetliť, čo to ten buzzmarketing je. A nielen vysvetliť. Uvediem konkrétny príklad, ako sme túto formu marketingu využili, a dostali tak malú oravskú pizzériu do nieko
Vytvorili sme pre vás jednoduché riešenie, ako dostať lead z formulára priamo do vášho e-mailu. Ako na to? Čítajte v našom článku. Nové rozšírenie o formulár v Google Ads Na konci roka 2019 sa v kampaniach objavila nová možnosť rozšírenia - o formulár. G
Ako docielim za málo peňazí veľa muziky? Alebo za malú investíciu čo možno najefektívnejšie dosah? A ako nestratiť kontakt so zákazníkom? Ako si nenechať konkurenciou prevziať zákazníkov? Hlavné je predovšetkým udržať si kontakt! Vyskúšajte inzerciu v You
Obrázok dokáže povedať viac ako tisíc slov. Skvelá fotka na sociálnych sieťach zase priviesť tisíce ľudí na váš web. Až 83 percent mobilných používateľov sociálnych sietí totiž pri nákupe ovplyvní fotografia produktu. Až potom nasleduje text, vlastnosti v
Prečítajte si tipy, ako sa v dnešnej dobe starať o reputáciu značky na internete a na čo by firmy v rámci Brand Safety nemali zabúdať. Štúdia z roku 2017 ukázala, že ochrana pred zobrazovaním online reklamy v spojitosti s nevhodným obsahom je nevyhnutná.
Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Tretia časť. Budujte svoju sieť Aj keď Youtube nie je zrovna sociálna sieť, nemá od toho ďaleko. Všetci úspešný Youtuberi si vybudovali svoju sieť odberateľ
Štvrtá časť zo série článkov o SEO prináša čoraz hlbšie poznatky z tejto problematiky, avšak stále môžeme povedať, že sme v samotnom úvode k SEO. Black Hat alebo White Hat “White hat SEO“ označuje SEO techniky, osvedčené postupy a stratégie, ktoré sa ri
Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Zverejňujte len najlepšie zábery Pri úprave a editácii videa je dôležité vybrať len skutočne kvalitné a podarené zábery. Všetko ostatné, čo diváka nemusí za
V tretej časti sa konečne dozviete, čo to vlastne SEO je a prečo je dnes pre každý jeden biznis tak dôležité. Čo je to SEO? SEO znamená „optimalizácia pre vyhľadávače“. Ako vlastne funguje Google? Vyhľadávacie nástroje, ako napríklad Google, katalogi
Prinášame vám sériu troch článkov plných rád a užitočných typov, ako začať vlastný Youtube kanál. Dnes veľmi populárny Youtube sa teší stále čoraz väčšej návštevnosti, a teda je aj zaujímavým zdrojom nových klientov pre firmy. Niektoré značky ho využívaj