Generácia Z Marketing, ktorý ju osloví.

Generáciu Z nezaujmete esteticky dokonalým bannerom bez hlbšej myšlienky. Ak sa chcete k týmto digitálnym domorodcom priblížiť, musíte pochopiť, že marketing, ktorý vám fungoval na mileniálov tu platiť nemusí. Pridajte štipku emócií, kvapku drzosti, dávku odvahy a najmä nezabúdajte, že Generácia Z túži po zmene sveta. Doprajte im ju.  GENERÁCIA Z – KTO JE GEN Z? #Podporujte Gen Zers pri vytváraní zmysluplných spojení. Aj keď mnohých Gen Zers spájajú zdieľané hodnoty, zároveň ide o najrozmanitejšiu generáciu. Ak chcete rezonovať s týmito spotrebiteľmi novej generácie, osvojte si túto rozmanitosť. Zvoľte správne slová, obrazy a prístup. Gen Zers si cenia svoju individualitu no chcú sa cítiť pochopení a chcú tiež cítiť, že patria do spoločenstva. Budujte komunitu s Gen Zers tým, že sa s nimi stretnete tam, kde sú v príbehoch, skupinách, živých vysielaniach. Spoznávajte ich reč, počúvajte ich problémy a ponúkajte im priestor,  v ktorom sa budú cítiť potrební.  #Pripojte sa. Ale autenticky! Značnou výzvou pre obchodníkov je, že Gen Z robí nákupné rozhodnutia na nielen na základe len ceny a pohodlia. Značky, ktoré jednoznačne bojujú za sociálne a globálne problémy a autenticky sa spájajú s Gen Z prostredníctvom svojich hodnôt, rezonujú najviac.  Niektoré témy, ktoré sú pre Gen Z dôležité, zahŕňajú:  Práva LGBTQ: 60 % Gen Zers si myslí, že páry rovnakého pohlavia by mali byť schopné adoptovať si deti  Rozmanitosť: 60 % Gen Zers tvrdí, že zvýšená rasová a etnická rozmanitosť je pre spoločnosť prospešná  Sociálna zodpovednosť: 70 % spoločnosti Gen Zers sa snaží nakupovať od spoločností, ktoré považujú za etické „Je to 3× viac, ako u starších generácií presvedčených, že spoločnosť má úlohu v zlepšovaní spoločnosti. #Buďte transparentní a zodpovední  Ďalším krokom vo vašej marketingovej stratégii Gen Z je zabezpečiť, aby ste boli transparentní a zodpovedali za akékoľvek prešľapy. Gen Z skúma doslova všetko. Hlboko sa ponoria do webových stránok značky, prehrabú sa v účtoch sociálnych médií, čítajú a následne riešia komentáre a recenzie.  #Osvojte si osobnosť svojej značky  Ak sa chcete zapojiť a spojiť s Gen Z, rozlúčte sa s estetikou dokonale upraveného obsahu. Už žiadne dokonalé snímky Gen Zers chcú značky, ktoré sú odvážne, majú silný hlas a osobnosť. Nebojte sa spraviť okolo seba rozruch.  #Buďte zábavní Ako môže vaša značka vyčnievať z davu pri tisíckach marketingových lákadiel denne, na rôznych platformách sociálnych médií? Jedným zo spôsobov je zamerať sa na platformy sociálnych médií, ktoré už Gen Z využívajú a vytvárať im obsah šitý na mieru. Gen Zers má úžasnú schopnosť filtrovať obsah. S krátkym rozpätím pozornosti! Máte zhruba 8 sekúnd na to, aby ste im povedali, prečo by mali venovať pozornosť vám, skôr než ju presunú ďalej. Najlepší spôsob, ako upútať ich pozornosť, je pobaviť ich! Značka make-upu Fenty Beauty to dokázala efektívne vďaka obsahu TikTok aj Instagram Reels: #Berte ich ako svojho obchodného partnera  Budovanie digitálnej komunity je neoddeliteľnou súčasťou vašej marketingovej stratégie Gen Z v roku 2021. Skvelým spôsobom, ako vybudovať online komunitu, je získať rady, informácie a spätnú väzbu priamo od Gen Z. Podľa prieskumov je Gen Z najosamelejšou generáciou, takže aktívne hľadá spôsoby, ako zaujať a spojiť sa s rovnako zmýšľajúcimi jednotlivcami. Práve tu môžu značky priniesť a uľahčiť autentické spojenie a konverzáciu. Oslovte skutočných ľudí, ktorí majú zaujímavé platformy, príbehy a stelesňujú hodnoty vašej značky. Načerpajte inšpiráciu od značiek ako COLLUSION, ktoré spolupracovali s Gen Zers, od ich prieskumu v reklame Instagram Stories až po spoločné navrhnutie novej produktovej rady.  Zdroj:  www.facebook.com https://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Z  www.later.com    The post Generácia Z Marketing, ktorý ju osloví. appeared first on ecake.

prejsť na článok

CONTENT MARKETING

V dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,

prejsť na článok

Emailový marketing, ktorý neskončí v koši

Ako si vybudovať zoznam odberateľov pre newsletter a čo spraviť, aby ľudia nedávali Vaše maily do nevyžiadanej pošty. The post Emailový marketing, ktorý neskončí v koši appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Aký má vplyv influencer na digitálny marketing?

Žijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Ako využiť mobilný marketing: Stratégie a taktiky pre úspech na mobilných zariadeniach

S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných

prejsť na článok