Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

Livestreaming: jeho význam pre komunikáciu so zákazníkmi

Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom

prejsť na článok

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK 1.ČASŤ

V rámci Pay-Per-Click reklamy Google Ads identifikujeme rozsiahly zoznam termínov, ktorých poznanie považujeme pre maximálne využitie potenciálu digitálneho marketingu za nevyhnutné. Prostredníctvom slovníka pay-per-click pojmov sme pripravili stručnú cha

prejsť na článok

Trendy v oblasti získavania zamestnancov v roku 2023

Ak pri získavaní zamestnancov do vašej firmy nepoužívate sociálne siete, mali by ste spozornieť. Doba rýchlo napreduje a každý 10ty zamestnanec prichádza do firmy na základe marketingu na sociálnych sieťach. Tento jav súvisí najmä s tým, že generácia Z (ď

prejsť na článok

Aký má vplyv influencer na digitálny marketing?

Žijeme v rýchlom svete a tradičné spôsoby propagácie sa začínajú nahrádzať modernými reklamnými postupmi. Jednou z účinných metód propagácie je influencer marketing. Propagácia produktov cez obľúbenú osobnosť sociálnych sietí je hitom súčasnosti. Nechali

prejsť na článok

Bezpečnosť vašej webovej stránky WordPress

WordPress je najpopulárnejší redakčný systém na svete. Je však preto aj cieľom mnohých útokov. Ak chcete ochrániť svoju webovú stránku WordPress pred hackerskými útokmi, je dôležité dodržiavať niekoľko bezpečnostných zásad. 1. Udržujte svoj WordPress aktu

prejsť na článok

Ako optimalizovať WordPress pre SEO

SEO, alebo optimalizácia pre vyhľadávače, je proces zlepšovania viditeľnosti webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Existuje mnoho faktorov, ktoré ho ovplyvňujú, vrátane obsahu, technických aspektov webovej stránky a spätných odkazov. Optimalizácia W

prejsť na článok

Responzívny dizajn a mobilné weby: Prečo je to dnes dôležité?

V súčasnej dobe, kedy väčšina ľudí surfuje na internete cez svoje mobilné zariadenia, je nevyhnutné, aby boli webové stránky optimalizované pre rôzne obrazovky. Responzívny dizajn nie je len módnym trendom, ale neoddeliteľnou súčasťou efektívneho vývoja w

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

Facebook reklama

Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitosti, presnosti cielenia a rozsiahlemu dosahu poskytuje firmám jedinečnú príležitosť na získanie nových zákazníkov. V tomto článku analyzujeme niekoľko výhod vy

prejsť na článok

KĽÚČOVÉ METRIKY PRE E-COMMERCE

Prevádzkovanie úspešného internetového obchodu zahŕňa omnoho viac než len predaj produktov. Kľúčom k dlhodobému rastu a udržateľnosti je dôkladné sledovanie výkonnosti prostredníctvom metrík elektronického obchodu. V záplave dostupných údajov môže byť pre

prejsť na článok

Budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia na sociálnych sieťach

Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži

prejsť na článok

Ako môžu zamestnávatelia využiť marketing na LinkedIn?

Viac ako 87 % zamestnávateľov využíva marketing na LinkedIn na oslovenie talentov. Ide o jednu z najpopulárnejších profesionálnych sietí, a preto je pre vás ako zamestnávateľa dôležité využívať marketingové stratégie na tejto platforme. Vďaka nim získate

prejsť na článok

Ako funguje employer branding na LinkedIn?

Employer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj

prejsť na článok

Má overenie účtu od Mety zmysel pre vaše podnikanie?

Meta ponúka možnosť overenia vášho účtu na Facebooku a Instagrame. Overenie účtu je po novom možné zakúpiť. Čo overením získate, koľko to stojí a aké sú jeho podmienky? Overenie na sociálnych sieťach je dlhodobým fenoménom. V poslednej dobe sa táto téma s

prejsť na článok

Umelá inteligencia a grafický dizajn

Umelá inteligencia a kreativita Umelá inteligencia dnes zasahuje do mnohých oblastí podnikania a každodenného života bez toho aby sme si to vôbec uvedomili. Práve v marketingu zohráva čoraz podstatnejšiu úlohu. Dokáže totiž významne zefektívniť mnohé proc

prejsť na článok