Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

Analytické nástroje ako studnica správnych rozhodnutí

Každý dobrý marketér vie, že analytické nástroje sú nevyhnutnou súčasťou online marketingu. Umožňujú nám robiť informované rozhodnutia, identifikovať silné a slabé stránky a optimalizovať stratégiu. Jedným z najpoužívanejších nástrojov je Google Analytics

prejsť na článok

Tvorba webovej stránky vo WordPresse krok za krokom

WordPress poháňa viac ako 43 % všetkých webových stránok na internete. Ak vám stačí jednoduchý web, ide o jeden z najspoľahlivejších spôsobov tvorby webovej stránky. V tomto článku vás prevedieme jednoduchými krokmi, ako tvorba webovej stránky vo WordPres

prejsť na článok

Vývoj webu pre personálnu agentúru: 5 tipov, na čo nezabudnúť

Viete, aké kľúčové prvky by nemali chýbať na webe personálnej agentúry? Ide napríklad o mzdové kalkulačky, ktoré sú užitočným nástrojom pre uchádzačov, newsletter, vďaka ktorému si vás uchádzači o zamestnanie zapamätajú a CV builder, ktorý zjednodušuje pr

prejsť na článok

Ako HR branding pomáha pre nábor uchádzačov?

Trh práce sa stáva čoraz konkurencieschopnejším a uchádzači o zamestnanie sú aj v dôsledku toho vyberavejší. Na prilákanie talentov do vašej organizácie už nestačí iba zverejniť lákavú ponuku práce. Je kľúčové budovať silný a presvedčivý brand zamestnávat

prejsť na článok

Employer branding: čo to je a ako ho využiť pre nábor zamestnancov?

Dnešní uchádzači o zamestnanie sú pri hľadaní práce náročnejší ako kedysi. Preto by mal byť employer branding základnou súčasťou dobrej stratégie pre nábor zamestnancov. Poďme si vysvetliť, čo vlastne employer branding je a ako sa líši od HR marketingu. V

prejsť na článok