ROAS, alebo návratnosť výdavkov na reklamu, je kľúčovou metrikou vo vyhodnocovaní výkonnosti reklamy. Práve vďaka meraniu tejto metriky vieme vyhodnotiť, či sa danej reklamnej kampani darí, alebo nie. V tomto článku si pojem ROAS priblížime a vysvetlíme si, ako sa počíta. Čo je ROAS a akú rolu zohráva v online marketingu V zásade by sa []
Dnešní uchádzači o zamestnanie sú pri hľadaní práce náročnejší ako kedysi. Preto by mal byť employer branding základnou súčasťou dobrej stratégie pre nábor zamestnancov. Poďme si vysvetliť, čo vlastne employer branding je a ako sa líši od HR marketingu. V
prejsť na článokAký bol Katar 2022 z pohľadu využívania športového marketingu? The post Katar 2022 z pohľadu športového marketingu appeared first on JDagency.sk.
prejsť na článokVyznáte sa v základných pojmoch online marketingu? Viete presne definovať, čo je to PPC reklama a čo je to konverzia? Poďme si v týchto pojmoch spoločne upratať. Priblížme si tie najčastejšie pojmy, s ktorými sa stretnete vo vašom online biznise.
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokEšte nedávno bola značka vnímaná ako názov, slogan, logo, či dizajn, alebo ako kombinácia všetkého, čo odlišuje jednu firmu, produkt alebo službu od druhej. Budovan The post Prečo je dôležitý branding v marketingu nielen u obchodných spoločností? appeared
prejsť na článok