V ére digitálnej transformácie sa marketing neustále vyvíja a prispôsobuje novým technológiám. Zavádzanie inovácií ako umelá inteligencia (AI), automatizácia, personalizácia obsahu a virtuálna realita (VR) mení spôsob, akým značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Príspevok Trendy v digitálnom marketingu: Ako umelá inteligencia, automatizácia a personalizácia menia hru je zobrazený ako prvý na Neonrocket.sk.
Umelá inteligencia a kreativita Umelá inteligencia dnes zasahuje do mnohých oblastí podnikania a každodenného života bez toho aby sme si to vôbec uvedomili. Práve v marketingu zohráva čoraz podstatnejšiu úlohu. Dokáže totiž významne zefektívniť mnohé proc
prejsť na článokUmelá inteligencia (AI) postupne mení spôsob, akým pracujeme v grafickom dizajne. Už nejde len o nástroj na automatizáciu rutinných úloh – AI sa stáva hodnotným spolupracovníkom, ktorý dokáže významne zvýšiť kreatívne možnosti dizajnérov. Podľa nedávneho
prejsť na článokV digitálnej ére, kde je trh preplnený množstvom online obsahu a reklám, sa stáva analýza a vyhodnocovanie dát kľúčovou súčasťou efektívneho digitálneho marketingu. Tento článok sa zameriava na význam dátových analýz a merania výkonu v rámci digitálnych m
prejsť na článokSvet marketingu je dynamický a neustále sa mení, a tak je nevyhnutné byť vždy krok vpred. Rok 2024 bude bezpochyby ďalším obdobím plným nových príležitostí a výziev pre marketérov. Tu je pohľad na niektoré z najvýznamnejších marketingových trendov, ktoré
prejsť na článokNapriek tomu, že sa počas posledných mesiacov stalo súčasťou tímu OWICREATIVE viacero šikovných ľudí – Karin, Marek a Tomáš, niečo nám stále chýbalo. V tom prišla na pracovný pohovor Mia, ktorá všetkých ohúrila na prvý pohľad. Bez toho, aby sme vôbec vide
prejsť na článok