Ako marketing naštartuje váš biznis?

Pod pojmom marketing si väčšina ľudí predstaví množstvo reklám, ktoré nás denne bombardujú z každej strany. Niektoré sú otravné, iné nás zas pobavia a iba zopár z nich prináša hlbšie posolstvo. Čo ich však spája? Snažia sa spropagovať produkt, službu či myšlienku, zvyčajne za jedným účelom, a to zvýšením predaja. Či už ste práve založili start-up alebo ste ostrieľaným podnikateľom s dlhoročným biznisom, či len vytvárate obsah na sociálne siete vo voľnom čase, správna forma marketingu pomôže každému. Ako môžete využiť marketing vo svoj prospech na naštartovanie biznisu? Získať a udržať pozornosť Po vytvorení webovej stránky a založení sociálnych sietí nasledujú ďalšie kroky marketingové aktivity. Tie vám pomôžu dostať váš produkt do povedomia ľudí a získať tak prvých zákazníkov. Jednoducho povedané, čím je vaša spoločnosť viditeľnejšia, tým viac sa o nej hovorí. Okrem samotnej reklamy je dôležitý aj pravidelný kvalitný obsah, vďaka ktorému budete stále na očiach svojich potenciálnych zákazníkov. Svojím obsahom ich budete lákať k nakúpu, využitiu služby či návštevy vašej prevádzky. Nech sú už vaše ciele akékoľvek, bez získania pozornosti kúpychtivých ľudí to nepôjde. Rozšírenie povedomia o vašej spoločnosti za pomoci marketingových aktivít má priamy dopad aj na predaj. Zvýšiť predaj Presné cielenie reklám vám vie ušetriť nielen peniaze, ale aj zvýšiť predajnosť produktu alebo služby. Viac spokojných zákazníkov znamená viac ambasádorov vašej značky. Ide o ľudí, ktorí nosia alebo používajú váš produkt a zmieňujú sa o tom ľudom vo svojom okolí. Pribúdajúce pozitívne zmienky o kvalite vašich produktov či služieb sa tak šíria čoraz viac a tým sa opäť zvyšuje aj predaj. Ľudia na základe odporúčania ambasádorov a zasiahnutia kvalitným reklamným obsahom dajú prednosť vašej značke pred konkurenciou. Vytváranie love brandu Je to viac ako len logo, farby a chytľavý slogan. Love brand je značka, ktorú ľudia jednoducho milujú. Milujú vás natoľko, že vás uprednostnia pred ostatnými a stávate sa ich voľbou číslo 1, čo so sebou prináša množstvo výhod. Hovorí sa, že láska robí ľudí slepými a to platí aj pri love brande. Aj keď love brand značky majú vyššie ceny ako konkurencia, neovplyvní to negatívne ich predaje. Pozitívna zaujatosť a lojálnosť vašich zákazníkov z nich robí nielen fanúšikov, ale aj promotérov vašej značky. Budovanie imidžu Ak sa snažíte vybudovať úspešný biznis, je dôležité, aby mal dobrú reputáciu. Zákazníci totiž uprednostňujú spoločnosti s dobrým menom. A nezáleží len na recenziách zákazníkov, ale aj komunikácii s potenciálnymi zákazníkmi a fanúšikmi na sociálnych sieťach. Pri komunikácií by sa preto spoločnosti mali vyvarovať prudkým emóciám, reagovať premyslene a v prípade potreby aj vtipne. Konkurenčný boj je občas tvrdý a niektoré spoločnosti sa neštítia znížiť aj k ohováraniu značky na sociálnych sieťach. Za pomoci fakeových profilov dávajú negatívne recenzie a úmyselne dislajkujú obsah konkurencie. Vtedy oceníte, ak vás fanúšikovia milujú natoľko, že sa postavia za vás a pomôžu vám udržať váš image. Marketing vám ušetrí čas Web stránka, sociálne siete a k tomu kvalitný a pravidelný obsah sú skvelým základom pre rozbeh vášho biznisu. Bez platenej reklamy  však potrvá oveľa dlhší čas, kým si vás nájdu správni zákazníci. Reklama je efektívny spôsob, ako tento čas skrátiť a v krátkom čase osloviť veľkú skupinu potenciálnych zákazníkov, pričom sa navýši predaj vášho produktu či služby. Sledujte nás na Instagrame a Facebooku! Máte záujem o spoluprácu? Pokiaľ máte záujem o marketingové služby, kontaktujte nás telefonicky alebo emailom. Tešíme sa na spoluprácu! Príspevok Ako marketing naštartuje váš biznis? je zobrazený ako prvý na Brandino.

prejsť na článok

Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy?

Marketing je pre neziskové organizácie rovnako dôležitý ako pre firmy vyrábajúce výrobky alebo poskytujúce služby.  A zároveň aj o niečo náročnejší. Kým klasick The post Marketing neziskových organizácií: v čom je iný a aké sú jeho najväčšie výzvy? appear

prejsť na článok

Ako využiť mobilný marketing: Stratégie a taktiky pre úspech na mobilných zariadeniach

S viac ako polovicou globálneho webového prenosu generovaného prostredníctvom mobilných zariadení sa mobilný marketing stáva kľúčovým prvkom úspešných marketingových stratégií. Efektívny mobilný marketing využíva rôzne kanály, vrátane aplikácií, mobilných

prejsť na článok

Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách

Tiež máte zo všetkých tých pojmov zmätok? Prečo marketing nie je reklama? Ačo všetko je brand (značka)? Čo sa skrýva pod písmenkami PR? Ak ste pripravení rozmot The post Marketing nie je reklama, značka nie je len logo, PR je viac ako reklama v médiách ap

prejsť na článok

Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy?

Vsúčasnej dobe sa spojmom online marketing stretávame takmer na každom rohu. To že ide omarketing na internete je väčšine známe. Čo všetko však z The post Čo je to online marketing a prečo byť online nielen počas korona krízy? appeared first on Digiko.

prejsť na článok

Prečo je video marketing kľúčový pre váš online úspech

V dnešnej dobe digitálnej komunikácie a sociálnych médií sa video marketing stáva neoddeliteľnou súčasťou úspešných online marketingových stratégií. S rastúcim počtom používateľov, ktorí denne konzumujú video obsah, je teraz viac než kedykoľvek predtým dô

prejsť na článok