Silná (ne)marketingová stratégia, ktorá je zadarmo a zabúdame na ňu

Poznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade. V predajniach, v kaviarňach, v reštauráciách či na úradoch. Riešime marketing, reklamu a ako osloviť čo Príspevok Silná (ne)marketingová stratégia, ktorá je zadarmo a zabúdame na ňu zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to?

Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade ni

prejsť na článok

Middleman SEO stratégia

Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

Stiahnite si užitočné formuláre zadarmo

Užitočné formuláre pre ubytovateľov zadarmo. Dotazník spokojnosti, potvrdenie rezervácie, domový poriadok, zmluva o ubytovaní, plán obsadenosti The post Stiahnite si užitočné formuláre zadarmo appeared first on Ubytovanie pre pracovné skupiny.

prejsť na článok

Marketingová stratégia pre Facebook v 5 + 1 krokoch

Takmer 2 miliardy užívateľov denne. To je skvelá zákaznícka základňa. Bolo by škoda nevyužiť potenciál, ktorý Facebook ponúka, v digitálnom marketingu. Rozmanité publikum, bohaté možnosti zacielenia, pestré formáty reklám… Ako si nastaviť na tejto sociáln

prejsť na článok