Glidy | Online marketingová agentúra zameraná na SEO a PPC

Sme špecializovaná online marketingová agentúra zameraná na marketing vo vyhľadávačoch ako Google ✅, Seznam ✅ či Bing ✅. Kontakujte nás.

prejsť na web

Rozšírenia do Google Chromu pre každého marketéra

Užitočné tooly pre SEOčkára, PPCčkára, copywritera, grafika aj social media managera O rozšíreniach do prehliadača ste už pravdepodobne počuli. Nie každý však vie, že vám dokážu zjednodušiť písanie emailov, poskytnúť rýchly prehľad SEO faktorov alebo spra

prejsť na článok

Ako vytvoriť skvelý SEO title pre váš web

Titulok webovej stránky (zvaný aj SEO title, meta title, title tag…) je z pohľadu SEO najdôležitejšou pasážou on-page SEO. Spolu s meta popisom (angl. meta description) sa zobrazujú pri každej webovej stránke vo výsledkoch vyhľadávania Google. Titulok web

prejsť na článok

UX ako súčasť marketingovej stratégie

Príspevok UX ako súčasť marketingovej stratégie je zobrazený ako prvý na Glidy.

prejsť na článok

Middleman SEO stratégia

Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno

prejsť na článok

Skyscraper content obsah čo vás vystrelí

Niet pochýb o tom, že mrakodrapový obsah (angl. skycraper content) je kráľom, pokiaľ ide o SEO. Tento typ obsahu je dlhý, obsiahly a pokrýva tému ako celok. Ak ho spravíte dobre, môže vás vystreliť do popredia Googlu a pomôcť vám predbehnúť konkurenciu. V

prejsť na článok

Ako naplánovať linkbuildingovú stratégiu

V rámci plánovania tvorby spätných odkazov a linkbuildingových aktivít sa kladie dôraz na veľkosť objemu vyhľadávania (koľko ľudí zadá toto kľúčové slovo do Google) a to vzhľadom na sezónnosť produktu. Linkbuildingové aktivity je dôležité naplánovať tak,

prejsť na článok

User intent Používateľský zámer vo vyhľadávaní

Prispôsobiť zoznam relevantných kľúčových slov ku konkrétnej pristávacej stránke (landing page) je relevantnou stratégiou od roku 2015, kedy vyšla aktualizácia, ktorá využívala umelú inteligenciu – RankBrain. Táto aktualizácia bola neustále vylepšovaná av

prejsť na článok

SEO podcast Marketing v Praxi

V spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať

prejsť na článok