Sme špecializovaná online marketingová agentúra zameraná na marketing vo vyhľadávačoch ako Google ✅, Seznam ✅ či Bing ✅. Kontakujte nás.
Užitočné tooly pre SEOčkára, PPCčkára, copywritera, grafika aj social media managera O rozšíreniach do prehliadača ste už pravdepodobne počuli. Nie každý však vie, že vám dokážu zjednodušiť písanie emailov, poskytnúť rýchly prehľad SEO faktorov alebo spra
Titulok webovej stránky (zvaný aj SEO title, meta title, title tag…) je z pohľadu SEO najdôležitejšou pasážou on-page SEO. Spolu s meta popisom (angl. meta description) sa zobrazujú pri každej webovej stránke vo výsledkoch vyhľadávania Google. Titulok web
Príspevok UX ako súčasť marketingovej stratégie je zobrazený ako prvý na Glidy.
Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno
Niet pochýb o tom, že mrakodrapový obsah (angl. skycraper content) je kráľom, pokiaľ ide o SEO. Tento typ obsahu je dlhý, obsiahly a pokrýva tému ako celok. Ak ho spravíte dobre, môže vás vystreliť do popredia Googlu a pomôcť vám predbehnúť konkurenciu. V
V rámci plánovania tvorby spätných odkazov a linkbuildingových aktivít sa kladie dôraz na veľkosť objemu vyhľadávania (koľko ľudí zadá toto kľúčové slovo do Google) a to vzhľadom na sezónnosť produktu. Linkbuildingové aktivity je dôležité naplánovať tak,
Prispôsobiť zoznam relevantných kľúčových slov ku konkrétnej pristávacej stránke (landing page) je relevantnou stratégiou od roku 2015, kedy vyšla aktualizácia, ktorá využívala umelú inteligenciu – RankBrain. Táto aktualizácia bola neustále vylepšovaná av
V spolupráci s Levospehere sme nahrali podcast na tému AKO NA SEO, KTORÉ SA BUDE PÁČIŤ GOOGLE, ktorý vyšiel 3. novembra 2021. V rozhovore s našim Filipom Škultétym sa dozviete čo SEO znamená, aká je jeho úloha v marketingovom mixe, ako k nemu pristupovať