AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť. :O Ako sa narodilo jedno logo A tak sme si vybavili náš názov JUICY LADIES a hľadali sme niečo FRESH a JUICY. Najskôr sme sa zamilovali do tohto obrázka. Krásne nám farby spolu ladili a bol svieži a ovocný, presne ako sme chceli. Cez Adobe Color CC sme si nakonfigurovali farby: https://color.adobe.com/. MARKETINGOVÁ AGENTÚRA JUICY LADIES Mysleli sme si, ako nám to dobre ide, ako nám tie nápady a farby skáču rovno do mysle. :) Tak sme hľadali vhodné logo, ktoré by sme si podľa svojich predstáv nakonfigurovali. MARKETINGOVÁ AGENTÚRA JUICY LADIES Paráda! Pekné súmerné logo a pritom divoké fontami. Ako bude vyzerať s divokými farbami? MARKETINGOVÁ AGENTÚRA JUICY LADIES Neviem ako vám, pre nás to bol fail. Farby vo tomto logu boli príliš výrazné. Skúsiť iné logo? Skúsiť iné farby? Hrali sme sa s rôznymi variantami. Nakoniec sme však našli logo, ktoré nás veľmi oslovilo celkovo, fontami, farbami, motívom. Marketingová agentúra Juicy Ladies Predsalen sme skúsili tieto krásne farby napasovať do okrúhleho loga. MARKETINGOVÁ AGENTÚRA JUICY LADIES Ale keď náš grafik nazval citróny v logu vľavo „syr“, boli sme rozhodnuté, že zostaneme pri našej láske na prvý pohľad. A voilà! Máme logo. Dúfam, že sa vám táto divočna v jemných podtónoch bude páčiť rovnako ako nám. Vystihuje naše dvojaké osobnosti: divokú rockerku #rockchick aj éterickú elfku #ladyelf. :) Rada na záver: Neuspokojujte sa s tým, čo vám prvé padne do oka. Skúšajte, meňte, variujte. Možno nakoniec prídete na niečo oveľa lepšie, než ste si pôvodne mysleli. :) Príspevok AKO SA NARODILO JEDNO LOGO je zobrazený ako prvý na Juicy Ladies.

prejsť na článok

LOGO je identita Vašej firmy.

Firemné logo má byť čitateľné, charakteristické a reprezentujúce firmu alebo subjekt nositeľa. Ponúkame Vám profesionálnu tvorbu logotypu / loga, obchodnej značky alebo produktovej značky. Ako sme už načrtli, logo je identifikačným znakom, symbolom alebo

prejsť na článok

Načo platiť za NOVÉ LOGO? My už máme logo a nič mu nechýba...

Často sa stretávame s tým názorom, že načo nám to je? Okrádate sa o zisky, zobudte sa, konkurencia nespí... Príklad stavebnej firmy XY v Trnave: Na stretnutí sme sa rozprávali s konateľom o novučičkom logu a s tým spojenej grafickej identite celej firmy.

prejsť na článok

REDESIGN je ako tuning, niekedy oprava niečoho nepodareného.

Máte nepoužiteľné logo? Nie ste sním spokojný? Potrebujete inováciu? Je tu REDESIGN! Redesign loga sa spravidla tvorí vtedy, keď nie ste so súčasným logom spokojný po akejkoľvek stránke. Napríklad ste rozšírili pole podnikania a logo ho nijako nevystihuje

prejsť na článok

Nové logo aj 3D

body.kc-css-system .kc-css-1229355 img{padding: 10px 10px 10px 10px;} V rámci oslavy 20tého výročia fungovania Ortodontickej ambulancie MUDr. Petry Hofmanovej, v samom srdci hlavného mesta Českej republiky, sme vytvorili koncept nového loga

prejsť na článok

Prečo je jednoduché logo lepšie?

Jednoduchosť je zložitejšia ako zložitosť Logo = Jednoduchosť. Jednoduchosť.  Logo. 4 jednoduché písmenka. Presne. Takto ma vyzerať logo jednoducho. Čím jednoduchšie logo, tým lepšia funkčnosť. S logom budete môcť veľmi jednoducho manipulovať či pri tlači

prejsť na článok