Marketingová agentúra High5.sk - Marketing máme v ruke

Sme tu, aby sme vám pomohli dosiahnuť vaše ciele a vytvoriť výnimočnú marketingovú stratégiu. Tak ruku na to?

prejsť na web

Ako na kvalitné a použiteľné logo: 5 základných vecí, na ktoré myslieť

Ak sa chcete v dnešnej dobe prezentovať v online a offline priestore, potrebujete mať kvalitné logo. Ide o formu prezentácie vašej firmy, značky alebo produktu. Môže byť vytvorené len z textu (typografický logotyp) alebo kombinované so symbolom (samostatn

prejsť na článok

SEO a copywriting dokonalá marketingová symbióza

Jednou z najväčších výziev, ktorým čelia blogeri a marketingoví pracovníci je tvorba obsahu, ktorý osloví ľudí a zároveň ho nájdu v Googli na prvých priečkach. Ide o skĺbenie SEO a copywritingu, teda optimalizácie pre vyhľadávače a písania textov, do jedn

prejsť na článok

Top trendy pre PPC reklamu v roku 2022 alebo na aké zmeny sa pripraviť?

Čo je to PPC reklama už viete nejaký ten rôčik, no snažíte sa v tejto oblasti stále zlepšovať? Chcete z PPC reklamy na Google vyťažiť čo najviac? Hľadáte nové spôsoby a inšpiráciu, ako ju tvoriť? Pozrite sa, čo funguje v roku 2022. Tento typ reklamy sa ne

prejsť na článok

Správne písanie titulkov: 4 najčastejšie chyby, ktorým sa vyvarovať

Myslíte si, že vám písanie titulkov ide? Snažíte sa, aby boli pútavé a pritom spĺňali aj pravidlá SEO? A čo štylistika a nejaké tie novinárske pravidlá? Odhalíme vám zopár najčastejších zaužívaných chýb a omylov, ktorých sa možno tiež dopúšťate. Vyvarujte

prejsť na článok

SEO pluginy: Yoast vs Rank Math

Ktorý sa vám viac oplatí a prečo? Yoast SEO plugin má výrazné meno vo WordPresse od jeho počiatkov. A čo taký novší Rank Math? Aké funkcie má tento plugin? Prinášame vám prehľad oboch. Je na vás, pre ktorý sa rozhodnete. Yoast SEO plugin Na trhu existuje

prejsť na článok

Kľúčové slová v texte: Ako ich mať zapracované v správnej miere?

Tvoríte nové texty na blog alebo externe a zamýšľate sa nad zapracovaním kľúčových slov? Prípadne ste sa podujali na SEO optimalizáciu stránok a riešite tú istú dilemu? Poradíme vám, ako správne naložiť s kľúčovými slovami v oboch zmienených prípadoch. K

prejsť na článok

Performance Max: Predstavujeme nový typ smart Google Ads kampaní

Páčilo by sa vám, keby ste sa mohli ako firma či e-shop propagovať v rámci celého inventára Google len v jedinej kampani? Performance Max spojí zobrazovanie vizuálnych a textových reklám s produktami. Kedy je vhodné ju používať a aké hlavné benefity vám p

prejsť na článok

Google Search Console: Objavte novú aktualizáciu nástroja

To, že Google poskytuje bezplatný nástroj Google Search Console, ktorý ponúka množstvo podrobných informácií o výkone vášho webu, problémoch so zabezpečením, chybách (a ďalšie vymoženosti), už vieme.  Tentokrát však Google vyslyšal žiadosti užívateľov a v

prejsť na článok

Marketingová stratégia pre Facebook v 5 + 1 krokoch

Takmer 2 miliardy užívateľov denne. To je skvelá zákaznícka základňa. Bolo by škoda nevyužiť potenciál, ktorý Facebook ponúka, v digitálnom marketingu. Rozmanité publikum, bohaté možnosti zacielenia, pestré formáty reklám… Ako si nastaviť na tejto sociáln

prejsť na článok

Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: Ako pri nej postupovať?

Analýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria sem aj PPC kampane. V čom je výber kľúčových slov pre Google Ads reklamy špecifický? Prečo je potrebné iné zameranie analýzy aký by mal byť jej postup, aby sa efektívne naplnili vaš

prejsť na článok