Marketingová agentúra Juicy Ladies - Juicy Ladies

Online marketingová agentúra Juicy Ladies dodá Vášmu podnikaniu správnu šťavu. S prehľadom zabezpečíme Váš online marketing, aby všetko klapalo ako hodinky.

prejsť na web

Novinky, z ktorých sa vám skrížia oči (aj správy)

Vedeli ste, že sociálne médiá ku dnešnému dňu používa 3,78 miliárd používateľov? Je to o 5% viac, ako v minulom roku. Tak, ako sa zvyšuje ich počet, sa neustále menia aj s nimi súvisiace trendy. V dnešnom článku sa pozrieme na tie, ktoré k nám prišli za p

prejsť na článok

Dvojstupňové overenie na Facebooku

Bezpečnosť na Facebooku V poslednej dobe sa vyskytlo na Facebooku veľké množstvo nabúraní do súkromných účtov užívateľov, ktorí nemali nastavené dvojstupňové overenie pre prihlasovanie do Facebooku. Akonáhle je hacknutý súkromný profil, je to len krôčik o

prejsť na článok

Tipy pre eshopy, ako prekonať čas karantény

Tipy pre eshopy, ako prekonať čas karantény Súčasná situácia bude možno trvať dlhšie, ako predpokladáme. Vieme už, že najviac postihla oblasť kultúrnych, športových akcií, umenia a hlavne turizmu, ale môže postihnúť aj ďalšie odvetvia. Kým kamenné predaj

prejsť na článok

#1 Juicy Weekly

Týždenníček s mojimi postrehmi  Keďže si nenájdem čas na každodenné poznámkovanie mojich ohromných nápadov, rozhodla som sa tvoriť aspoň týždenný prehľad toho, čo mi prešlo hlavou, srdcom, internetmi. Moje maximálne šokantné zistenie, ak postnem newslett

prejsť na článok

AKO SME ZAPLNILI DIERU OPILECKÝMI REČAMI

Komunikačná stratégia pre Facebook Pri tvorbe komunikačnej stratégie pre Facebook som myslela na dva základné body: Lahofer.sk ešte nemá responzívny web, preto je tam veľká miera odchodov pri odkazovaní na stránku zo sociálnych sietí (ľudia totiž prichád

prejsť na článok

BEZ PRÁCE NIE SÚ KOLÁČE

Ani koláče, ani víno Lahofer. Pre naše obľúbené víno Lahofer sme začali pracovať iba pred pár mesiacmi. V komunikačnej stratégii pre Facebook sme sa snažili skĺbiť kreatívne prvky pre konzervatívneho zákazníka. Vrámci redakčného plánu sme vymysleli sériu

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

MOJA CESTA K JUICY LADIES

„Hej, čo keby sme sa spojili?“ – napísala Andrejka. „Jasné, a budeme sa volať Juicy Ladies, alebo Cherry Pie, alebo niečo podobne šťavnaté!“ – odpovedala som a bolo. Začal sa písať príbeh Juicy Ladies. Keď som počas výšky, kde som študovala marketingovú k

prejsť na článok