Online marketingová agentúra Juicy Ladies dodá Vášmu podnikaniu správnu šťavu. S prehľadom zabezpečíme Váš online marketing, aby všetko klapalo ako hodinky.
Vedeli ste, že sociálne médiá ku dnešnému dňu používa 3,78 miliárd používateľov? Je to o 5% viac, ako v minulom roku. Tak, ako sa zvyšuje ich počet, sa neustále menia aj s nimi súvisiace trendy. V dnešnom článku sa pozrieme na tie, ktoré k nám prišli za p
Bezpečnosť na Facebooku V poslednej dobe sa vyskytlo na Facebooku veľké množstvo nabúraní do súkromných účtov užívateľov, ktorí nemali nastavené dvojstupňové overenie pre prihlasovanie do Facebooku. Akonáhle je hacknutý súkromný profil, je to len krôčik o
Tipy pre eshopy, ako prekonať čas karantény Súčasná situácia bude možno trvať dlhšie, ako predpokladáme. Vieme už, že najviac postihla oblasť kultúrnych, športových akcií, umenia a hlavne turizmu, ale môže postihnúť aj ďalšie odvetvia. Kým kamenné predaj
Týždenníček s mojimi postrehmi Keďže si nenájdem čas na každodenné poznámkovanie mojich ohromných nápadov, rozhodla som sa tvoriť aspoň týždenný prehľad toho, čo mi prešlo hlavou, srdcom, internetmi. Moje maximálne šokantné zistenie, ak postnem newslett
Komunikačná stratégia pre Facebook Pri tvorbe komunikačnej stratégie pre Facebook som myslela na dva základné body: Lahofer.sk ešte nemá responzívny web, preto je tam veľká miera odchodov pri odkazovaní na stránku zo sociálnych sietí (ľudia totiž prichád
Ani koláče, ani víno Lahofer. Pre naše obľúbené víno Lahofer sme začali pracovať iba pred pár mesiacmi. V komunikačnej stratégii pre Facebook sme sa snažili skĺbiť kreatívne prvky pre konzervatívneho zákazníka. Vrámci redakčného plánu sme vymysleli sériu
Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.
„Hej, čo keby sme sa spojili?“ – napísala Andrejka. „Jasné, a budeme sa volať Juicy Ladies, alebo Cherry Pie, alebo niečo podobne šťavnaté!“ – odpovedala som a bolo. Začal sa písať príbeh Juicy Ladies. Keď som počas výšky, kde som študovala marketingovú k