Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to?

Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade nižšej ceny telefónu v neznámom e-shope, si väčšina ľudí vyberie Alzu. Alza je etablovaná a overená značka. Ani Príspevok Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to? zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

Silná (ne)marketingová stratégia, ktorá je zadarmo a zabúdame na ňu

Poznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade

prejsť na článok

Middleman SEO stratégia

Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno

prejsť na článok

Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

Marketingovo-obchodné stratégie, alebo keď je obchod chýbajúce puzzle marketingu

Pri silnej konkurencii, kde sa každý snaží zbúrať trh kreativitou alebo agresívnym obchodom, je celkom ťažké udržať si náskok. A tiež chladnú hlavu. Marketing a obchod tvoja značka potrebuje. Nie iba marketing, nie iba obchod. Potrebuje oboje. My to vieme

prejsť na článok