Case study: Dynamický baner dokáže rozhýbať predaje

Tiež sa stále pýtate, ako priviesť nových návštevníkov na e-shop a získať tak viac zákazníkov? Spolu so Seznamom a klientom PackWay sme sa rozhodli vyskúšať dynamický baner v Skliku. Prečítajte si, ako vyzerali kroky vedúce k optimalizácii a ako dopadli výsledky.   

prejsť na článok

Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú?

Poďme si túto tému bližšie rozobrať a snáď nám odhalí možné príčiny poklesu predajov. Marketingový mix Kľúčom k dobrému fungovaniu... Príspevok Čo robiť keď marketing nefunguje a predaje klesajú? zobrazený najskôr ekvi.sk.

prejsť na článok

Čo je nové vo vašej kase?

Aktualizovaná verzia aplikácie moja kasa je na svete! Aby sme ju pre vás ešte vylepšili, doplnili sme nové funkcie. Tie vám môžu pomôcť ešte viac sprehľadniť predaje a efektívnejšie plánovať biznis. Okrem toho si po novom môžete v nastaveniach účtu zvoliť

prejsť na článok

Case study: Kampane vo vyhľadávaní pre Sportega sme zefektívnili o 21 %

Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 perc

prejsť na článok

POTENTIALS AND CHALLENGES OF DIGIT(AL)ISATIONAND CONVERGENCE OF TELEVISION IN BOSNIA AND HERZEGOVINA

ABSTRACT:This study explores the impact of digit(al)isation and convergence on television in Bosnia and Herzegovina, considering the fact that the digital revolution, sparked by the proliferation of advanced digital technologies, has brought significant c

prejsť na článok

BEYOND BORDERS: UNVEILING THE MEDIA REPRESENTATION OF ZUZANA ČAPUTOVÁ IN CZECH ONLINE NEWS

ABSTRACT:This study underscores the influential capacity of transborder media communication in transcending geographical and political barriers, profoundly influencing political inclinations, voter behaviour, and public sentiment in neighbouring countries

prejsť na článok