eWay-CRM | Najlepšie CRM pre Outlook | Buďte efektívni s eWay-CRM

eWay-CRM je efektívny prístup k informáciám, Online aj Offline prevádzka, správa dokumentov, hromadná korešpodencia.

prejsť na web

Ako SEO, časť 3: On-page optimalizácia

V tretej časti nášho seriálu Ako na SEO vám ukážeme, ako optimalizovať váš obsah tak, aby zacielil na konkrétne kľúčové slová a udržal návštevníkov vašich webových stránok zaujatých. V predchádzajúcich častiach tejto série sme sa venovali základom optimal

prejsť na článok

Microsoft 365 Copilot: Ako bude vyzerať ďalší revolučný nástroj umelej inteligencie

Zamestnanci si čoraz viac uvedomujú potenciál umelej inteligencie a hľadajú spôsoby, ako využiť nové nástroje na zvýšenie produktivity. Používateľom služby Microsoft 365 čoskoro pomôže nový nástroj Copilot. Ak pracujete s Outlookom a ďalšími aplikáciami M

prejsť na článok

Ako SEO, časť 5: Ako analyzovať úspech SEO

Pred zaradením do poradia musíte optimalizovať svoj obsah pre vyhľadávače. Ak si nie ste stopercentne istí, že v tomto ohľade nemáte čo zlepšovať, odporúčame vám tiež prečítať si predchádzajúce články našej série Ako SEO: Časť 1: Sprievodca optimalizácio

prejsť na článok

Umelá inteligencia: pokročilý softvér alebo priemerná náhrada ľudského myslenia?

Spoľahlivosť, presnosť, konzistencia – to sú vlastnosti, ktoré od softvéru očakávame. S príchodom umelej inteligencie (AI) sa však pravidlá hry určitým spôsobom menia. Zrazu dobre vychovaný softvér začne vykazovať vlastnosti, ktoré si zvyčajne spájame s ľ

prejsť na článok

Naučte sa používať boolovské operátory vo vyhľadávaní

Ako manažér vždy hľadám spôsoby, ako byť efektívny. Jednou zo zručností, ktorá sa v tomto ohľade ukázala ako užitočná, je zvládnutie booleovských vyhľadávacích techník. A vložím ruku do ohňa, že nie som sám. Tieto techniky používajú znalí odborníci zo vše

prejsť na článok

One Outlook: Aké sú výhody a nevýhody novej verzie e-mailového klienta

Zdroj: Microsoft One Outlook je webový e-mailový klient, ktorý prináša menšie vylepšenia dizajnu, možnosť pripnúť a odložiť e-maily a nastaviť dynamickú šírku stĺpcov kalendára. Na druhej strane sa zbavuje režimu offline, možnosti ukladať e-maily do súb

prejsť na článok

Prichádza nový Outlook pre Windows: naozaj sa oplatí inovovať?

Tešíte sa na vyskúšanie nového Outlooku? Ak máte nainštalovaný klasický Outlook pre Windows a predplatné na Microsoft 365, môžete prejsť na novú verziu a vyskúšať ju (ukážka novej verzie Outlooku bola predtým k dispozícii len pre insiderov od mája 2022).

prejsť na článok

Ako si vybrať najlepší CRM systém pre vašu spoločnosť?

Pre každú spoločnosť, ktorá má viac ako malý počet zákazníkov, je CRM systém prakticky nevyhnutný, ak chce zjednodušiť komunikáciu so zákazníkmi, automatizovať rutinné úlohy a zlepšiť svoje obchodné výsledky. Tento softvér sa stal rozhodujúcim pre hladké

prejsť na článok

Ako SEO, časť 2: Analýza kľúčových slov

V prvej časti série sme Vás zoznámili so základmi SEO. Teraz sa zameriame na prvý a potrebný krok, ktorým je analýza kľúčových slov. Pozrieme sa na rôzne spôsoby analýzy kľúčových slov a použijeme osvedčené postupy. Tak poďme na to! Obsah: 1. Čo je anal

prejsť na článok

Využite prieskum trhu ako základ online marketingu založeného na údajoch

Čo zahŕňa prieskum trhu? Pracovať s prieskumom trhu je kľúčové pre akúkoľvek online marketingovú stratégiu, ktorá si kladie za cieľ udržať si náskok pred konkurenciou. S rozširovaním digitálnych platforiem a dostupnosťou údajov je dôležitejšie ako kedykoľ

prejsť na článok

Čo je linkbuilding a ako na to

Chcete na svoj web prilákať čo najviac návštevníkov? Linkbuilding je spoľahlivý spôsob, ako to dosiahnuť. Pozrite sa, čo táto náročná, ale najmä mimoriadne efektívna metóda zahŕňa. Čo je linkbuilding Ide o budovanie spätných odkazov, vďaka ktorým môžete

prejsť na článok

Vytváranie newsletterov je o niečo jednoduchšie a komplexnejšie

Prostredie pre hromadnú distribúciu e-mailov od psoločnosti Emailkampane.cz, ktoré je súčasťou marketingového modulu eWay-CRM, prichádza s novinkou, ktorá výrazne uľahčí prácu. A výsledkom bude newsletter krajší ako kedykoľvek predtým. Marketingový modu

prejsť na článok

Prechod zo služby UA na GA4, časť 4: Jednoduché vytvorenie vlastného prehľadu v službe Google Analytics 4

Vitajte vo štvrtom a poslednom pokračovaní komplexnej série o službe Google Analytics. V spolupráci s dátovým analytikom Zdeněkom Hejlom vám prinášame know-how a praktické návody, ako z Google Analytics 4 (GA4) vyťažiť maximum. V predchádzajúcich častiach

prejsť na článok

Ako na SEO, časť 1: Sprievodca optimalizáciou pre vyhľadávače pre začiatočníkov

V tejto sérii zameranej na SEO vám pomôžeme odstrániť zbytočné chyby a poskytneme vám praktické tipy, ktoré môžete použiť na svojich webových stránkach. Výsledky by ste mali vidieť tak rýchlo, ako to algoritmy vyhľadávačov umožňujú. Začnime stručnou defin

prejsť na článok

5 tipov pre formátovanie pôsobivých obchodných listov

Dobre napísaný obchodný list vám môže pomôcť zjednodušiť a zrýchliť komunikáciu s klientmi, partnermi, či dodávateľmi. Písanie obchodnej korešpondencie ale nie je také jednoduché, ako by sa mohlo zdať, a nie je to tak dávno, kedy bolo bežnou súčasťou stre

prejsť na článok