Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

Sociálne siete Rozdiel medzi organickým a plateným obsahom

V rámci digitálneho marketingu zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu, pričom organický a platený obsah na sociálnych sieťach predstavujú dva zásadne odlišné prístupy k zvyšovaniu viditeľnosti a dosahu značky. Zatiaľ čo organický obsah sa spolieha na prir

prejsť na článok

Lead generation kampane ako nástroj oslovenia uchádzačov o zamestnanie

Chcete získať kvalitné a relevantné kontakty uchádzačov, ktorí prejavili aktívny záujem o pracovné pozície? Riešením sú výkonné lead generation kampane. Poďme si vysvetliť, čo sú leady, ako môžu lead generation kampane pomôcť personálnym agentúram získať

prejsť na článok

Čo by ste mali vedieť o google analytics 4?

Možno ste už počuli, že spoločnosť Google v roku 2023 ukončí službu Google Analytics Universal. Nahradí ju nová, vylepšená služba, Google Analytics 4. Ako prejsť na najnovšiu verziu Analyticsu a aké výhody vám prinesie? Dokedy môžete používať Analytics Un

prejsť na článok

Ako funguje employer branding na LinkedIn?

Employer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj

prejsť na článok

Ako zvýšiť konverzný pomer (CRO) na webe?

Používatelia, ktorí navštívia vašu webovú stránku a odídu bez toho, aby na nej vykonali požadovanú akciu, vášmu podnikaniu nepomôžu. Zvýšenie návštevnosti je iba prvým krokom k úspechu. Ak chcete budovať svoje podnikanie a neustále napredovať, potrebujete

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Marketingový rozpočet 2024 je pre viacero firiem otáznik na ktorý sa hľadá odpoveď. Pozreli sme sa na dáta, ktoré vytvorila firma WebFX v prieskume, kde bolo 500 výkonných marketingových pracovníkov, manažérov a majiteľov firiem, a dozvedeli sme sa ako pl

prejsť na článok

TOP AI nástroje 2024

Prinášame prehľad top AI nástrojov pre rok 2024. Od inteligentných chatbotov ako ChatGPT až po inovatívne platformy ako COPY.AI a Motion, ktoré menia tvár podnikania. Či už ide o automatizáciu obsahu, zefektívnenie projektového manažmentu firmy, alebo pos

prejsť na článok

Facebook reklama

Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitosti, presnosti cielenia a rozsiahlemu dosahu poskytuje firmám jedinečnú príležitosť na získanie nových zákazníkov. V tomto článku analyzujeme niekoľko výhod vy

prejsť na článok

KĽÚČOVÉ METRIKY PRE E-COMMERCE

Prevádzkovanie úspešného internetového obchodu zahŕňa omnoho viac než len predaj produktov. Kľúčom k dlhodobému rastu a udržateľnosti je dôkladné sledovanie výkonnosti prostredníctvom metrík elektronického obchodu. V záplave dostupných údajov môže byť pre

prejsť na článok