Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

CONTENT MARKETING

V dnešnom digitálnom svete, kde konkurencia neustále narastá, sa firmy čoraz viac uchyľujú k stratégiám content marketingu na oslovenie a zapojenie svojej cieľovej skupiny. Content marketing však nie je len o tvorbe obsahu, ide o vytvárania relevantného,

prejsť na článok

Sme Google Partner agentúra lepšie PPC služby a marketing

Sme Google Partner agentúra: Aj v tomto roku vám môžeme poskytovať lepšie služby a odbornejší marketing. S radosťou vám oznamujeme, že naša firma sa stala opäťoficiálnym Google Partnerom! Čo to znamená pre nás a hlavne pre vás, našich klientov? Byť Google

prejsť na článok

Umelá inteligencia mení hru v grafickom dizajne

Umelá inteligencia (AI) postupne mení spôsob, akým pracujeme v grafickom dizajne. Už nejde len o nástroj na automatizáciu rutinných úloh – AI sa stáva hodnotným spolupracovníkom, ktorý dokáže významne zvýšiť kreatívne možnosti dizajnérov. Podľa nedávneho

prejsť na článok

Vývoj webu pre personálnu agentúru: 5 tipov, na čo nezabudnúť

Viete, aké kľúčové prvky by nemali chýbať na webe personálnej agentúry? Ide napríklad o mzdové kalkulačky, ktoré sú užitočným nástrojom pre uchádzačov, newsletter, vďaka ktorému si vás uchádzači o zamestnanie zapamätajú a CV builder, ktorý zjednodušuje pr

prejsť na článok

PPC reklamy pre eshop s prírodnou kozmetikou tento rok lámali rekordy

Ročný nárast výnosov až o 42%! Prečítajte si ako vyladením PPC reklamy získala značka Annemarie Börlind priemerný mesačný ROAS (return on ad spend) viac ako 1 166% vo vysoko konkurenčnom beauty segmente. PPC reklamy pre klienta Annemarie Börlind Annemari

prejsť na článok

Sociálne siete Rozdiel medzi organickým a plateným obsahom

V rámci digitálneho marketingu zohrávajú sociálne siete kľúčovú úlohu, pričom organický a platený obsah na sociálnych sieťach predstavujú dva zásadne odlišné prístupy k zvyšovaniu viditeľnosti a dosahu značky. Zatiaľ čo organický obsah sa spolieha na prir

prejsť na článok

Čo by ste mali vedieť o google analytics 4?

Možno ste už počuli, že spoločnosť Google v roku 2023 ukončí službu Google Analytics Universal. Nahradí ju nová, vylepšená služba, Google Analytics 4. Ako prejsť na najnovšiu verziu Analyticsu a aké výhody vám prinesie? Dokedy môžete používať Analytics Un

prejsť na článok

Budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia na sociálnych sieťach

Sociálne siete sú účinným nástrojom na budovanie značky zamestnávateľa a zvýšenie povedomia, pretože umožňujú podnikom priblížiť sa potenciálnym zamestnancom, zdieľať príbehy, hodnoty a poskytnúť pohľad dovnútra firmy. V tomto článku sa pozrieme na dôleži

prejsť na článok

Ako môžu zamestnávatelia využiť marketing na LinkedIn?

Viac ako 87 % zamestnávateľov využíva marketing na LinkedIn na oslovenie talentov. Ide o jednu z najpopulárnejších profesionálnych sietí, a preto je pre vás ako zamestnávateľa dôležité využívať marketingové stratégie na tejto platforme. Vďaka nim získate

prejsť na článok

Ako funguje employer branding na LinkedIn?

Employer branding na LinkedIn je dnes neoceniteľným nástrojom pre spoločnosti, ktoré sa snažia zaujať a chcú získať kvalitných profesionálov do svojho tímu. Táto platforma vám umožňuje prezentovať svoju kultúru, hodnoty a pracovné príležitosti priamo svoj

prejsť na článok