Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

Ako zvýšiť konverzný pomer (CRO) na webe?

Používatelia, ktorí navštívia vašu webovú stránku a odídu bez toho, aby na nej vykonali požadovanú akciu, vášmu podnikaniu nepomôžu. Zvýšenie návštevnosti je iba prvým krokom k úspechu. Ak chcete budovať svoje podnikanie a neustále napredovať, potrebujete

prejsť na článok

Umelá inteligencia a grafický dizajn

Umelá inteligencia a kreativita Umelá inteligencia dnes zasahuje do mnohých oblastí podnikania a každodenného života bez toho aby sme si to vôbec uvedomili. Práve v marketingu zohráva čoraz podstatnejšiu úlohu. Dokáže totiž významne zefektívniť mnohé proc

prejsť na článok

Čo obnáša webové programovanie?

Vývoj webových aplikácií je neoddeliteľnou súčasťou sveta digitalizácie. Profesia programátora sa na trhu stala žiadanou a široko uplatniteľnou. Zaujíma vás webové programovanie a chcete vedieť ako na to? Prinášame vám pár kľúčových krokov, ktoré uľahčia

prejsť na článok

Web development: rozdiel medzi Frontendom a Backendom

Web development tvoria dve hlavné časti Frontend a Backend. Pri vývoji webových stránok a aplikácií je dôležité poznať rozdiel medzi týmito dvoma hlavnými časťami. Tieto dve časti spolupracujú na vytváraní webových aplikácií a zabezpečujú, aby boli funkč

prejsť na článok

Livestreaming: jeho význam pre komunikáciu so zákazníkmi

Spôsobov ako komunikovať so svojimi zákazníkmi na sociálnych sieťach je mnoho. Pravidelne sa môžete prihovárať prostredníctvom príspevkov, príbehov, reels či livestreamov. Každý z uvedených spôsobov komunikácie má na vašich zákazníkov iný vplyv. V dnešnom

prejsť na článok

Bezpečnosť vašej webovej stránky WordPress

WordPress je najpopulárnejší redakčný systém na svete. Je však preto aj cieľom mnohých útokov. Ak chcete ochrániť svoju webovú stránku WordPress pred hackerskými útokmi, je dôležité dodržiavať niekoľko bezpečnostných zásad. 1. Udržujte svoj WordPress aktu

prejsť na článok

FB spam a podvodné emaily, ktoré sa tvária ako Meta Support

V poslednej dobe je evidovaných čoraz viac prípadov podvodných správ v mene online podpory Meta. Podvodníci sa vydávajú za Meta Support a píšu používateľom obľúbenej sociálnej siete správy a emaily, že ich účet bude pre nevhodný obsah zrušený alebo žiadaj

prejsť na článok

Ako optimalizovať WordPress pre SEO

SEO, alebo optimalizácia pre vyhľadávače, je proces zlepšovania viditeľnosti webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Existuje mnoho faktorov, ktoré ho ovplyvňujú, vrátane obsahu, technických aspektov webovej stránky a spätných odkazov. Optimalizácia W

prejsť na článok

Je skrytá no účinná! Toto je natívna reklama

V súčasnom digitálnom veku, kde je reklama všade prítomná, si firmy a marketéri neustále lámu hlavu nad tým, ako zaujať pozornosť svojich cieľových skupín. Jedným zo sľubných prístupov je natívna reklama, ktorá sa snaží skĺbiť umelú propagáciu s prirodzen

prejsť na článok

Facebook a Instagram bez reklamy, čo to znamená pre propagáciu?

Sociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou životov ľudí po celej planéte. Trávia na nich hodiny a to z nich robí ideálne miesto na propagáciu produktov a služieb. Facebook a Instagram reklama je veľmi efektívna. Dôležité však je definovať správne cie

prejsť na článok

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK 1.ČASŤ

V rámci Pay-Per-Click reklamy Google Ads identifikujeme rozsiahly zoznam termínov, ktorých poznanie považujeme pre maximálne využitie potenciálu digitálneho marketingu za nevyhnutné. Prostredníctvom slovníka pay-per-click pojmov sme pripravili stručnú cha

prejsť na článok

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Náš klient pred pár mesiacmi prišiel za nami, že mu nefunguje Google reklama na webe. My sme ju optimalizovali a zistili, že jeho webová stránka potrebuje lepšie UI a UX riešenie, pretože je nekonverzná. Po mesiaci sme sa dohodli, že sa bude robiť nová tv

prejsť na článok

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK 2.ČASŤ

V oblasti výkonnostného marketingu je dôležité rozumieť niektorým kľúčovým pojmom spojeným s Pay-Per-Click (PPC) reklamou v Google Ads. Tieto pojmy vám pomôžu lepšie sa orientovať v komplexnom svete online reklamy a využiť jej potenciál naplno. Prinášame

prejsť na článok

VŠETKO ČO POTREBUJETE VEDIEŤ O TIKTOK ADS

TikTok reklamy prichádzajú na Slovensko, otvárajúc značkám veľkú príležitosť osloviť 1,2 milióna používateľov. S viac ako miliardou aktívnych používateľov mesačne sa TikTok stal kľúčovým marketingovým kanálom. Na úspech je potrebné viac než len prispôsobe

prejsť na článok

Facebook reklama

Facebook reklama sa stala neoddeliteľnou súčasťou digitálneho marketingu. Vďaka svojej rozmanitosti, presnosti cielenia a rozsiahlemu dosahu poskytuje firmám jedinečnú príležitosť na získanie nových zákazníkov. V tomto článku analyzujeme niekoľko výhod vy

prejsť na článok