Digitálna agentúra a IT partner | UPVISION

Ako digitálna agentúra vieme „In – House“ pokryť celý životný cyklus vášho projektu. Od dizajnu, programovania až po uvedenie na trh.

prejsť na web

Čo obnáša webové programovanie?

Vývoj webových aplikácií je neoddeliteľnou súčasťou sveta digitalizácie. Profesia programátora sa na trhu stala žiadanou a široko uplatniteľnou. Zaujíma vás webové programovanie a chcete vedieť ako na to? Prinášame vám pár kľúčových krokov, ktoré uľahčia

prejsť na článok

Web development: rozdiel medzi Frontendom a Backendom

Web development tvoria dve hlavné časti Frontend a Backend. Pri vývoji webových stránok a aplikácií je dôležité poznať rozdiel medzi týmito dvoma hlavnými časťami. Tieto dve časti spolupracujú na vytváraní webových aplikácií a zabezpečujú, aby boli funkč

prejsť na článok

Brand a Branding: cesta k vlastnej podnikateľskej identite

V dnešnom konkurenčnom prostredí zohráva branding kľúčovú úlohu. Jedná sa o vytváranie silnej firemnej identity. Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh loga, ktoré vás bude dlhodo

prejsť na článok

Git: Ako efektívne spravovať verzie kódu a kontrolovať zmeny

Vývoj softvéru je dynamický proces, ktorý si vyžaduje efektívnu správu zmien a verzií kódu. V tomto článku sa budeme venovať nástroju, ktorý je kľúčovým pre tento účel Git. Zistite, ako Git pomáha programátorom kontrolovať zmeny v kóde, udržiavať históri

prejsť na článok

Rozhranie API: Základy Pre Web Developerov

Pre moderných web developerov je  rozhranie API (Application Programming Interfaces) základnou zručnosťou, ktorá otvára dvere k nekonečným možnostiam v oblasti webového vývoja. API umožňuje aplikáciám komunikovať a zdieľať dáta s inými aplikáciami a systé

prejsť na článok

FB spam a podvodné emaily, ktoré sa tvária ako Meta Support

V poslednej dobe je evidovaných čoraz viac prípadov podvodných správ v mene online podpory Meta. Podvodníci sa vydávajú za Meta Support a píšu používateľom obľúbenej sociálnej siete správy a emaily, že ich účet bude pre nevhodný obsah zrušený alebo žiadaj

prejsť na článok

Je skrytá no účinná! Toto je natívna reklama

V súčasnom digitálnom veku, kde je reklama všade prítomná, si firmy a marketéri neustále lámu hlavu nad tým, ako zaujať pozornosť svojich cieľových skupín. Jedným zo sľubných prístupov je natívna reklama, ktorá sa snaží skĺbiť umelú propagáciu s prirodzen

prejsť na článok

Tvorba webu. Redizajn webovej stránky pre Fintech startup.

Náš klient pred pár mesiacmi prišiel za nami, že mu nefunguje Google reklama na webe. My sme ju optimalizovali a zistili, že jeho webová stránka potrebuje lepšie UI a UX riešenie, pretože je nekonverzná. Po mesiaci sme sa dohodli, že sa bude robiť nová tv

prejsť na článok

Lead generation kampaň

V dnešnej dobe, kedy digitálny svet dominuje podnikateľskej sfére, je nevyhnutné mať efektívnu online prítomnosť. Jedným z kľúčových prvkov úspešného digitálneho marketingu sú lead generation kampane pre B2B a B2C. Táto stratégia slúži na systematické zís

prejsť na článok

Marketingový rozpočet 2024. Firmy a ich preferencie.

Marketingový rozpočet 2024 je pre viacero firiem otáznik na ktorý sa hľadá odpoveď. Pozreli sme sa na dáta, ktoré vytvorila firma WebFX v prieskume, kde bolo 500 výkonných marketingových pracovníkov, manažérov a majiteľov firiem, a dozvedeli sme sa ako pl

prejsť na článok

TOP AI nástroje 2024

Prinášame prehľad top AI nástrojov pre rok 2024. Od inteligentných chatbotov ako ChatGPT až po inovatívne platformy ako COPY.AI a Motion, ktoré menia tvár podnikania. Či už ide o automatizáciu obsahu, zefektívnenie projektového manažmentu firmy, alebo pos

prejsť na článok

Brand advertising

Reklama je esenciálnou súčasťou každého úspešného podnikania. Je to nástroj, ktorý pomáha firmám vytvárať povedomie o ich značke, produktoch a službách. Avšak, brand advertising nie je len o tvorbe pútavého názvu alebo estetického loga. Ide o prepracovaný

prejsť na článok

PAY-PER-CLICK REKLAMA GOOGLE ADS – SLOVNÍK 2.ČASŤ

V oblasti výkonnostného marketingu je dôležité rozumieť niektorým kľúčovým pojmom spojeným s Pay-Per-Click (PPC) reklamou v Google Ads. Tieto pojmy vám pomôžu lepšie sa orientovať v komplexnom svete online reklamy a využiť jej potenciál naplno. Prinášame

prejsť na článok

VŠETKO ČO POTREBUJETE VEDIEŤ O TIKTOK ADS

TikTok reklamy prichádzajú na Slovensko, otvárajúc značkám veľkú príležitosť osloviť 1,2 milióna používateľov. S viac ako miliardou aktívnych používateľov mesačne sa TikTok stal kľúčovým marketingovým kanálom. Na úspech je potrebné viac než len prispôsobe

prejsť na článok

Google Consent Mode V2

Google Consent Mode V2 je pokročilý nástroj, ktorý umožňuje správcom webov a aplikácií riadiť fungovanie reklamných a analytických služieb Google podľa súhlasu používateľov, v súlade s aktuálnymi predpismi na ochranu osobných údajov. Táto verzia prináša n

prejsť na článok