Zmeny vo firme vnímajú zamestnanci negatívne. Kvôli nim si hľadajú novú prácu

Zmeny vo firme vnímajú zamestnanci negatívne. Kvôli nim si hľadajú novú prácu, ukazujú prieskumy Vposlednej dobe sa udialo množstvo zmien, ktoré sa dotkli celkového fungovania firiem. Výskumy však ukazujú, že pracovníci sa ktakýmto zvratom stavajú odmietavo. Dôvody, ktoré sú za tým, ako aj riešenia, ako sa vyhnúť ich negatívnym dopadom, vysvetľuje prezidentka Asociácie personálnych agentúr Slovenska. Vposledných rokoch boli firmy nútené reagovať na množstvo zmien – od koronavírusovej pandémie cez zmenu vpracovných procesoch až po recesiu aenergetickú krízu. Zmeny sú však pre život typické atie spoločnosti, ktoré chcú ďalej napredovať, sa snimi musia naučiť žiť. „Zmeny sa však netýkajú len podnikov samotných, no najmä jej pracovníkov. Preto je potrebné, aby sa vedenie a pracovníci HR oddelení na ne pripravili, a [] The post Zmeny vo firme vnímajú zamestnanci negatívne. Kvôli nim si hľadajú novú prácu appeared first on apas.sk.

prejsť na článok

Knižná publikácia Modrovanky - Krojovanky

S radosťou vám oznamujeme, že v nedeľu 10.12. v KD predstavíme novú knižnú publikáciu Modrovanky-Krojovanky.Moje poďakovanie patrí všetkým, ktorý sa akoukoľvek formou podieľali na tvorbe tohto diela. Autorovi, korektorovi, prispievatelia fotografií a spon

prejsť na článok

Konferencia HR MANAŽMENT 2023 TREND

Konferenciu HR Manažment organizoval TREND dňa 12. decembra 2024. Zúčastnila sa jej naša kolegyna Renáta Máčaiová v diskusnej sekcii: Hľadajú sa zamestnanci – značka len seriózne. Firmy musia byť pri hľadaní zamestnancov proaktívni a musia reflekto

prejsť na článok

Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako

prejsť na článok

Potrebujem novú firemnú webstránku responzívnu, modernú a za normálne peniaze!

Naozaj potrebujete novú firemnú webstránku? Máte web ale nepredáva? Máte web, ktorý ešte nie je responzívny? Máte web, ktorý vyzerá ako by vznikol v roku 2009? Ešte nemáte bezpečnostný SSL certifikát? Čo si asi tak teraz hovoríte? Jednoducho Potrebujem no

prejsť na článok

Nová firemná web stránka nemusí byť finančne náročná

Približne 44 až 51% malých firiem nemá vlastnú web stránku. V dnešnej modernej, technologickej dobe je to šokujúce číslo. Ľudia dnes pri kúpe služby alebo produktu najprv hľadajú na internete, či už  kvôli informáciám alebo referenciám a až potom konajú v

prejsť na článok