Silný Brand si môže pýtať viac peňazí

Silný a vybudovaný brand si môže pýtať viac peňazí, ako konkurencia Krátky článok o sile vizuálnej firemnej identity. O jej sile a prečo má zmysel do budovania brandu investovať čas a peniaze. Prečo si silný a vybudovaný brand môže pýtať viac peňazí, ako konkurenčné výrobky? Prečo budovať vlastný brand? Často krát sa v Rabbit Studio stretávame s klientmi, ktorí sa uspokoja len s logom, majú pocit, že identita je niečo navyše, čo vlastne ani nepotrebujú. Chyba. Vysvetlím to na príklade: Predstavte si zákazníka, ktorý si z regálu v obchode vyberie produkt, ktorý je drahší ako konkurenčný, pritom je jeho kvalita rovnaká ako konkurenčná, alebo niekedy dokonca horšia. Prečo sa zákazník rozhodne siahnuť po takom to produkte, ktorý je navyše aj drahší? Kvôli značke. Platí to na nás všetkých, na mňa 100%. Značku, ktorú poznáme je pre nás ako blízky priateľ. Veríme jej a domestikovali sme si ju, ako vlastnú. Keď stojíme pred regálom nemusíme sa rozhodovať, ktorý produkt si vezmem, od ktorej značky. Nezaťažujeme sa zbytočným rozhodovaním. Poznáme značku, ktorej veríme, volím si ju. Prečo som ochotný za ňu zaplatiť viac, ak konkurenčný produkt je lacnejší? Pretože máme pocit, že je to lepšie ako konkurencia, kvôli dvom veciam: 1. Podvedome si myslíme, že drahší produkt musí byť kvalitnejší 2. Značke, ktorú poznáme dôverujeme, podvedome si myslíme, že je to lepšia a kvalitnejšia voľba. Budujte BRAND. Nestačí len logo. Budujte celý brand. Brand tu zostane dlhšie ako Vy, ako zamestnanci vo firme, ako produkt, ktorý vyrábate. Značka prežije celú firmu a všetky jej súčasti. The post Silný Brand si môže pýtať viac peňazí appeared first on Rabbitstudio.sk. Grafické online štúdio..

prejsť na článok

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola

Silný, motivačný a inšpiratívny príbeh značky Cola-Cola. Krátky prieskum a analýza jednej z najúspešnejších značiek na svete. Značka, ktorá je tak silná a stabilná, že je tu už stovky rokov a stále patrí medzi tie najdrahšie značky: Coca-Cola. Jedna za na

prejsť na článok

Hawaii bez cestovky ako mať maximum zážitkov za minimum peňazí

Hawaii nie je úplne bežná destinácia pre Slovákov a Čechov, no pri troche šťastia sa dá dostať aj tam a nemusíte ani predať dom aj s autom, aby ste na to mali peniaze. Tak ako dostať z tejto luxusnej destinácie maximum zážitkov za minimum peňazí?  Ako tam

prejsť na článok

Tlačová správa: Sme pripravení vyhrať voľby a ponúknuť silný štát

HLAS je pripravený vyhrať voľby a ponúknuť Slovensku silný štát, ktorý sa postará o ľudí HLAS – sociálna demokracia na svojom... Zdroj

prejsť na článok

Tlačová správa: Slovensko musí do konca roka vyčerpať 20 mil. eur každý deň

Slovensku môže Európskej únii vracať rovnako veľký balík peňazí, ako je v pláne obnovy. „Máme nevyčerpaných približne 5,49 miliardy... Zdroj

prejsť na článok

Tlačová správa: Matúš Šutaj Eštok podal trestné oznámenie kvôli praniu peňazí prominentnými kajúcnikmi

Poslanec HLASu Matúš Šutaj Eštok podal dnes trestné oznámenie na Generálnej prokuratúre kvôli podozreniu z prania peňazí prominentnými kajúcnikmi... Zdroj

prejsť na článok