Digitálna agentúra OWICREATIVE

Digitálna agentúra pre vaše úspešné podnikanie. Vytvárame trendové webové stránky a eshopy. K službám je aj online marketing, grafický dizajn, foto a video.

prejsť na web

Toto je naša nová posila!

V OWICREATIVE chceme neustále napredovať. Ponúkať lepšie, kvalitnejšie služby. Spoločne dosahovať výsledky. A kúsok po kúsku sa nám to darí. Ďalším dielikom do dokonalej puzzle skladačky je naša nová posila Kim. Má 24 rokov, kooopec kreativity, talentu a

prejsť na článok

Performance Max kampane čo to je a prečo ich potrebujete

Umelá inteligencia sa pomaly ale isto dostáva do nášho každodenného života. O to viac to platí vosvete internetu. Dôkazom sú aj Google Performance Max kampane, ktoré v OWICREATIVE častovyužívame na podporu cieľov našich klientov.

prejsť na článok

Ako nám Mia v OWICREATIVE pomáha

V minulom článku sme vám predstavili novú posilu OWICREATIVE tímu. Mia je umelá inteligencia, ktorá už teraz pracuje na našich spoločných projektoch tak, aby boli ešte lepšie, kvalitnejšie a efektívnejšie. Dnes sa pozrieme na to, ako konkrétne každému čle

prejsť na článok

Pracovný pohovor s Miou. A ozaj, je to umelá inteligencia.

Napriek tomu, že sa počas posledných mesiacov stalo súčasťou tímu OWICREATIVE viacero šikovných ľudí – Karin, Marek a Tomáš, niečo nám stále chýbalo. V tom prišla na pracovný pohovor Mia, ktorá všetkých ohúrila na prvý pohľad. Bez toho, aby sme vôbec vide

prejsť na článok

4 faktory úspešných textov

„Ja si to napíšem sám!“ Každý si myslí, že kvalitné texty si dokáže napísať sám, až pokým ich reálne sám nezačne písať. Zrazu stena a nie a nie vymyslieť zmysluplné vety. A keď už nejak

prejsť na článok

Je servis WordPress webu nevyhnutnosťou?

Webová stránka je ako auto. Pokiaľ sa o ňu staráte, bezchybne fachčí. Ak však pravidelnú starostlivosť zanedbáte, môžete na to ľahko doplatiť. V dnešnom článku sa spoločne pozrieme na to, prečo je servis webstránky nevyhnutnosťou, ktorú by ste rozhodne ne

prejsť na článok

SEO. To je po španielsky? II. časť

V prvej časti článkov o SEO optimalizácií sme sa pozreli skôr na aspekty, ktoré sú viditeľné na prvý pohľad, najneskôr na druhý. Táto časť sa bude zameriavať na niečo, čo klasický návštevník vášho webu vôbec nerieši. Žiaľ, často to nerieši ani majiteľ web

prejsť na článok